معرفی برگزیدگان جشنواره ملی طراحی پوستر و اینفوگرافیک با موضوع کرونا
کد خبر: 3914036
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰

معرفی برگزیدگان جشنواره ملی طراحی پوستر و اینفوگرافیک با موضوع کرونا

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از معرفی برگزیدگان جشنواره ملی طراحی پوستر و اینفوگرافیک با موضوع کرونا خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، كوروش عزیزی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 11 مردادماه در جمع خبرنگاران از معرفی برگزیدگان جشنواره ملی طراحی پوستر و اینفوگرافیک با موضوع کرونا خبر داد و گفت: پس از انجام مراحل قانونی جشنواره بزرگ و ملی طراحی پوستر و اینفوگرافیک با موضوع بیماری کرونا ویروس جدید با عنوان «زندگی، دست یاریگر توست» برگزیدگان این رویداد فرهنگی معرفی شدند.

وی ادامه داد: این جشنواره که به ابتکار دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با همکاری معاونت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور طراحی و برنامه‌ریزی شده است، چند هدف متعالی فرهنگی و اطلاع‌رسانی را دنبال می‌کرد.

عزیزی اظهار کرد: این مسابقه، در پنج محور که موضوعیت اصلی همه آن‌ها کرونا است، برگزار شده که «کرونا ویروس و مسؤلیت شهروندی» و نیز «کرونا ویروس و تغییر سبک زندگی در پیشگیری» دو محور از این موضوعات هستند.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: «کرونا ویروس و نحوه اطلاع‌رسانی به کودکان»، «کرونا ویروس و رعایت بهداشت فردی» و نیز «کرونا ویروس و نحوه مواجهه با اخبار غیر موثق» سه محور دیگر این مسابقه فرهنگی و هنری هستند.

وی بیان کرد: این رویداد ملی فرهنگی در دو محور پوستر و اینفوگرافیک طراحی شده و به تبع آن داوری‌ها نیز در این دو محور با تفکیک و تمایز لازم انجام شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی شیراز با تقدیر از تلاش‌های کارشناسان فرهنگی این مرکز آموزش عالی، برگزاری چنین تورنمنت‌های هدفمند و فرهنگی را عامل مهمی برای ارتقای سطح آگاهی عمومی و نیز تولید محتوای علمی و فرهنگی برشمرد.

عزیزی گفت: در مجموع، ۱۳۷ دانشجوی هنرمند از دانشگاه‌های سراسر کشور در این رویداد فرهنگی شرکت کردند و ۳۱۰ اثر پوستر و اینفوگرافی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی بیان کرد: در بخش طراحی پوستر، پویا سرابی، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته ارتباطات تصویری از دانشگاه تهران موفق شد عنوان نخست این بخش از جشنواره را به خود اختصاص داده و زهرا غلامی، دانشجوی دکترای تخصصی بهداشت و ایمنی مواد غذایی از دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان کازرون نیز به رتبه دوم همین بخش دست یافت.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی شیراز ادامه داد: احسان محمودی از دانشگاه بیرجند و صیاد ایران‌زاده از علوم پزشکی ارومیه نیز به ترتیب موفق به کسب مقام‌های سوم و شایسته تقدیر شدند.

عزیزی یادآور شد: در بخش طراحی اینفوگرافی هم شاهد ارسال آثار پربار و ارزشمندی بودیم که در این بخش نیز صیاد ایران‌زاده از دانشگاه علوم پزشکی ارومیه مقام نخست، نیلوفر ضرونی از دانشگاه اصفهان مقام دوم و مهدی رضایی از دانشگاه فرهنگیان کرمان مقام سوم را به خود اختصاص داده و اثر متعلق به حسین ناسوتی از دانشگاه خوارزمی نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی شیراز در پایان یادآور شد: به‌زودی از این برگزیدگان تقدیر و جوائزی نیز به آنان اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha