در خرید تلویزیون به چه نکاتی باید توجه کرد؟
کد خبر: 3914019
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹

در خرید تلویزیون به چه نکاتی باید توجه کرد؟

تلویزیون‌ها امروزه جزء جدایی‌ناپذیر هر خانه محسوب می‌شوند تا جایی که نمی‌توان یک خانه را بدون آن تصور کرد. از‌این‌ رو اهمیت دارد که قبل از خرید تلویزیون نکاتی را در نظر داشته باشید.

اگر قصد خرید یک مدل تلویزیون را داشته باشید حتماً سری به بازار زده‌اید و با تنوع مدل‌ها و قیمت‌ها مواجه شده‌اید. این سوال ممکن است مطرح شود که در خرید تلویزیون چه چیزی برای شما در اولویت قرار دارد و باید به چه نکاتی توجه کنیم.

فروشگاه اینترنتی 19کالا به شما توصیه می‌کند که برای یک انتخاب عالی و کسب بهترین تجربه صدا و تصویر به نکات زیر توجه داشته باشید.همان طور که گفته شد این روزها شرکت‌های زیادی در زمینه تولید مدل‌های مختلف تلویزیون فعالیت کرده و هر روز سعی می‌کنند با افزودن تکنولوژی‌ها و قابلیت‌های جدید و وسوسه کننده‌ به رقابت با سایر برندها بپردازند.

از شرکت‌های قدیمی تولید تلویزیون می‌توان به سامسونگ، ال جی، سونی، فیلیپس و ... اشاره کرد، اخیراً نیز برخی دیگر از شرکت‌ها مثل شیائومی، وان پلاس و غیره به این حوزه وارد شده‌اند؛ اما برخی از شرکت‌ها هم هستند که در داخل کشور محصولات خود را تولید می‌کنند و شما می‌توانید از بهترین مدل‌های تلویزیون به همراه بهترین قیمت بهره‌مند شوید، یکی از این شرکت‌ها گلدیران بوده که تحت عنوان برند جی پلاس تلویزیون تولید می‌کند. تاکنون شاهد مدل‌های متنوعی از تلویزیون جی پلاس بوده‌ایم. در واقع این شرکت موفق شده براساس نیاز مخاطب خود مدل‌هایی را با بهترین قیمت نسبت به برندهای دیگر موجود در بازار تولید کند.

جی پلاس به عنوان برند جدیدی که وارد بازار شده، تلاش می‌کند تا با قیمت‌های رقابتی و قابل قبول مشتریان خاص بازار را جذب کند. اگرچه قیمت تلویزیون هم در سال‌های اخیر روند صعودی داشته؛ اما محصولات جی پلاس قیمت اقتصادی‌تری دارند و در مقایسه با رقبای خارجی کیفیت پایین‌تری هم ندارند. بنابراین خرید محصولات این برند با توجه به قیمت قابل قبولی که دارند پیشنهاد می‌شود. با این حال اگر به دنبال خرید تلویزیون هوشمند هستید فراموش نکنید که مواردی را در نظر داشته باشید، اما به یاد داشته باشید همه آن‌چه از یک تلویزیون جدید انتظار دارید در این محصولات وجود دارد. جی پلاس تلاش کرده تا کیفیت را فدای امکانات اضافی نکند و همین هم باعث شده بیشتر نمونه‌های ارزان این برند کاربر را چندان سرگرم نکنند؛ اما مدل‌های مختلفی را تولید کرده است.

حال این سوال پیش می‌آید که ویژگی‌های تلویزیون‌های جی پلاس چیست؟ آیا امتیاز قابل‌توجهی نسبت به سایر برند‌های موجود در بازار دارند یا خیر؟ فروشگاه اینترنتی 19کالا درادامه سعی خواهد کرد به این سوال پاسخ دهد.اگر قیمت برند‌های خارجی را در بازار دیده باشید، متوجه قیمت مناسب این محصولات خواهید شد. پس اولین نقطه قوت مدل‌های مختلف تلویزیون g+ که تولید شرکت گلدیران بوده قیمت به صرفه آنهاست که می‌تواند یکی از مهمترین معیارها در انتخاب محصول مورد نظر باشد.

دومین نکته‌ای که جالب است بدانید تنوع محصولات این شرکت است. این شرکت در واقع برای تمام سلیقه‌ها تلویزیون تولید کرده است. موردی که بسیار مهم است و ما به شما توصیه می‌کنیم حتماً در خرید تلویزیون به آن توجه کافی داشته باشید، توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش است.

شرکت گلدیران برای تمام محصولات خود گارانتی و خدمات پس از فروش عالی ارائه داده و همواره حمایت بسیار خوبی را از خریداران خود به عمل می‌آورد. از نظر کیفیت تصویر نیز مدل‌های تلویزیون g+بسیار عالی ظاهر شده‌اند و رضایت خاطر کاربر را جلب خواهند کرد. اگر قصد خرید تلویزیون جی پلاس را داشته باشید می‌توانید کیفیت‌های مختلف تصویر را انتخاب کنید. از این میان می‌توان به کیفیتHD، Full HD، 4K  Ultra  HD  اشاره کرد. همچنین از نظر شکل و اندازه نیز متفاوت ظاهر شده، بنابراین متناسب با هر فضایی که داشته باشید می‌توانید یکی از مدل‌های جی پلاس را انتخاب کنید.

در خرید تلویزیون به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در ادامه به مشخصاتی اشاره خواهیم کرد که به طور کلی هر خریدار باید در زمان خرید تلویزیون مدل نظر قرار دهد:

اولین موردی که باید در نظر داشته باشید اندازه تلویزیون است حتی می‌توان گفت که اندازه تلویزیون بر قابلیت‌های دیگری مثل هوشمند بودن ارجحیت دارد. گرچه باید فضا را هم مدنظر داشت باشید؛ اما همیشه اندازه بزرگ‌تر تجربه لذت‌بخش‌تری از تصویر را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مثال تلویزیونی که در فضاهایی مثل اتاق خواب قرار می‌گیرد می‌بایست اندازه‌ی 24 تا 32 اینچی داشته باشد. برای سالن و یا مکان‌های اصلی خانه نیز باید سایز۵۰ تا ۶۵ اینچ را انتخاب کرد.

دومین موردی که فروشگاه اینترنتی 19کالا به شما توصیه می‌کند که در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید نوع پنل‌هاست که انواع مختلفی دارند. از جمله این پنل‌ها می‌توان به  LCD، LED و پلاسما، پنل‌های اولد OLED و ... اشاره کرد.

سومین موردی که هر کسی باید در انتخاب تلویزیون در نظر داشته باشد که بسیار حائز اهمیت هم است، رزولوشن تصویر است، چراکه یکی از مهمترین عوامل در ارائه کیفیت تصویرست. جالب است بدانید که رزولوشن اولترا اچ دی با 4K کاملًا برابر است. هر دوی این دو اصطلاحات مربوط به رزولوشن و کیفیت صفحه نمایش است و تعداد پیکسل‌ها را نشان می‌دهد.

مورد بعدی که باید حتماً قبل از خرید بررسی کنید اتصالات یک دستگاه است. در واقع مطمئن شوید که تمام ورودی و خروجی‌ها متناسب با نیاز شما بوده و تمام دستگاه‌های صوتی و تصویری که روزانه با آن سروکار دارید را پوشش می‌دهد. علاوه بر این به محل قرارگیری این پورت‌ها نیز توجه داشته باشید. در نظر داشته باشید که تلویزیون مورد نظر از پورت‌های گیم باکس، صدا و... پشتیبانی کند. درگاه‌های HDMI نیزدرگاه‌های همه فن حریفی هستند که تعداد آن‌ها اصولاً می‌بایست مورد توجه قرار گیرد.

به طور کلی نباید کیفیت خوب یک مدل تلویزیون را صرفاً از روی مدل آن قضاوت کرد. فروشگاه اینترنتی 19کالا به شما توصیه می‌کند که اولویت خود را از خرید تلویزیون مشخص کرده و سپس با توجه به قابلیت‌هایی که نیاز دارید محدوده قیمتی مدل مورد نظر خود را تعیین کنید. با این کار راحت‌تر و حساب شده‌تر می‌توانید مدل مورد نظر خود را خریداری کنید.

انتهای پیام
captcha