دومین مرحله نهضت سراسری کمک مؤمنانه آغاز شد
کد خبر: 3913450
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
از سوی سازمان بسیج مستضعفین؛

دومین مرحله نهضت سراسری کمک مؤمنانه آغاز شد

در دومین مرحله از نهضت کمک مؤمنانه، 10 هزار بسته اقلام مختلف میان محرومان و قشر آسیب‌پذیر تهران توزیع می‌شود.

آغاز رسمی دومین مرحله نهضت سراسری کمک مومنانه توسط سازمان بسیج مستضعفینبه گزارش ایکنا، مقطع اول دومین مرحله نهضت سراسری «کمک مؤمنانه» از امروز، هشتم مردادماه، از سوی سازمان بسیج مستضعفین آغاز شد.

این مرحله از نهضت سراسری کمک مؤمنانه با مشارکت و کمک خیرین انجام شده است و مبتنی بر هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های نهاد‌های انقلابی و حاکمیتی، دستگاه‌ها و به ویژه مردم عزیز ایران اسلامی و همچنین نقش‌آفرینی حداکثری رده‌های بسیج و پایگاه‌های مقاومت گروه‌های جهادی بسیج و... با تمرکز بر سه مقطع زمانی از عید قربان تا غدیر، دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر است.

مرحله اول این رزمایش از ۲۳ فروردین‌ماه در ۵۴ پایگاه در سراسر کشور آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشت. به گفته سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، براساس هماهنگی با نهاد‌های حمایتی به عمل آمده و شناسایی دقیقی که در مرحله اول نهضت کمک مؤمنانه انجام شد، فهرست دقیقی از نیازمندان تهیه شده با رعایت شخصیت و احترامات کریمانه این کمک‌ها به دست مردم عزیز و نیازمند خواهد رسید.

در مقطع اول از مرحله دوم نهضت کمک مؤمنانه، بسیج نزدیک به ۷۰۰ میلیارد کمک نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری کرده است. همچنین ۱۰ هزار بسته مواد غذایی به ارزش ۳۵۰ هزار تومان و دو هزار بسته لوازم التحریر تهیه شده است.
انتهای پیام
captcha