اعلام زمان پخش دعای عرفه از شبکه‌های سیما / حرم رضوی در شبکه قرآن
کد خبر: 3913114
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

اعلام زمان پخش دعای عرفه از شبکه‌های سیما / حرم رضوی در شبکه قرآن

دبیرخانه شورای معارف سیما جزئیات پخش دعای پرفیض عرفه از رسانه ملی را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، رسانه ملی بر اساس برنامه‌ریزی دبیرخانه شورای معارف سیما، پخش مراسم معنوی دعای عرفه از سرزمین وحی به صورت آرشیوی، بقاع متبرکه و اماکن مقدس را در دستور کار دارد.

شبکه قرآن و معارف سیما مراسم ویژه قرائت دعای عرفه را از حرم مطهر رضوی و با نوای حجت‌الاسلام والمسلمین اسلامی‌فر و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری و مداحی و ذکر توسل احمد واعظی از ساعت 14:30 تا 20:15 به صورت زنده از حرم مطهر رضوی به روی آنتن می‌برد.

شبکه یک سیما دعای عرفه را از صحرای عرفات به صورت آرشیوی با نوای مرتضی طاهری و مهدی سماواتی پخش خواهد کرد. همچنین، شبکه دو این دعای معنوی را با نوای شیخ حسین انصاریان از حسینیه هدایت به روی آنتن خواهد برد. پخش دعای عرفه با نوای میثم مطیعی از امامزاده قاضی صابر(ع) در دستور کار شبکه سه سیما قرار دارد.

شبکه چهار سیما این مراسم را از حرم مطهر حضرت معصومه(س) با دعاخوانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرزامحمدی و شبکه پنج سیما نیز از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با دعاخوانی حسن شالبافان و مهدی سماواتی پوشش خواهند داد.

همچنین، شبکه افق این مراسم را از حرم امام خمینی(ره) با نوای سعید حدادیان، شبکه آموزش از مسجد مقدس جمکران با نوای عباس حیدرزاده و شبکه سلامت نیز از حرم مطهر شاهچراغ با دعاخوانی مهدی سلحشور پخش می‌کنند.

انتهای پیام
captcha