سازمان بسیج اساتید حوزه‌های علمیه فارس تشكیل شود
کد خبر: 3912598
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴

سازمان بسیج اساتید حوزه‌های علمیه فارس تشكیل شود

مدیر حوزه‌های علمیه فارس با اشاره به ظرفیت این مراكز، خواستار تشكیل سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه این استان شد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه‌های علمیه فارس امروز، 5 مردادماه با حجت‌الاسلام محمود محمودی‌زاده،‌ مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان دیدار و گفت‌وگو كرد.

استوار میمندی در این دیدار خواستار تشكیل سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه در استان فارس شد و گفت: حوزه‌های علمیه ظرفیت‌های بی‌نظیری را برای تمدن‌سازی در اختیار جامعه اسلامی قرار می‌دهند.

وی افزود: مسلماً اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری نیز مؤثری ایفا كنند چرا كه این قشر جزو قشرهای جریان‌ساز جامعه هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه فارس همچنین اهمیت فعالیت‌های بسیج را یادآور شد و گفت: بسیج نیروی مردمی و مخلص خداست كه تنها برای اعتلای ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و خدمت به مردم فعالیت می‌كند لذا تركیب حوزه‌های علمیه و بسیج مسلماً می‌تواند دارای آثار و بركات خوبی برای نظام باشد.

حجت‌الاسلام محمود محمودی‌زاده، مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس نیز در دیدار بر اهمیت استفاده از ظرفیت اساتید مراكز حوزوی در اعتلای اهداف بسیج و سپاه تأكید كرد و گفت: باید از ظرفیت 300 استاد حکم‌دار حوزه علمیه فارس با تشكیل این بسیج اساتید نهایت بهره را برد.

انتهای پیام
captcha