«یادگیری الکترونیک و تأثیر آن بر جامعه» بررسی می‌شود
کد خبر: 3912466
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹

«یادگیری الکترونیک و تأثیر آن بر جامعه» بررسی می‌شود

یازدهمین نشست «شب‌های فناوری» با موضوع یادگیری الکترونیک و تأثیر آن بر جامعه برگزار می‌شود.

گفتگوی زنده موضوع یادگیری الکترونیکی و تاثیر آن بر جامعه برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فناوری اطلاعات، یازدهمین نشست «شب‌های فناوری» با موضوع «یادگیری الکترونیک و تأثیر آن بر جامعه»، یکشنبه پنجم مردادماه، ساعت ۱۸، به صورت گفت‌وگوی زنده از صفحه اینستاگرام و کانال آپارات فرهنگسرای فناوری اطلاعات پخش می‌شود.

این برنامه با حضور سیدامید فاطمی، عضو هیئت علمی و رئیس مرکز مدیریت دانش و یادگیری الکترونیکی و رئیس مرکز فناوری‌های دیجیتال دانشگاه تهران و کیوان نقره‌کار، مجری کارشناس صدا و سیما برگزار می‌شود.

ماهیت آموزش و یادگیری الکترونیکی چیست؟ جایگاه این نوع آموزش در جهان چگونه است؟ تفکر غالب در جامعه در مورد اعتبار این نوع آموزش و یادگیری، نیازمندی‌های غیرزیرساختی کدام است؟ از جمله محور‌های مورد بحث در این گفت‌وگوی زنده به شمار می‌روند.

سلسله نشست‌های تخصصی «شب‌های فناوری»، با رویکرد طرح مسائل و موضوعات فرهنگی اجتماعی در حوزه فناوری‌های نوین خصوصاً فناوری اطلاعات و بیان نظریه‌ها، دیدگاه‌ها و یافته‌های پژوهشی در این زمینه با حضور متخصصان و دست اندرکاران این حوزه برگزار می‌شود.

این برنامه با مشارکت کانون «شهر هوشمند» فرهنگسرای فناوری اطلاعات به دبیری ستاره امیری متخصص شهر هوشمند اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این گفت‌وگوی زنده و طرح سؤالات خود در این زمینه به صفحه اینستاگرام یا کانال آپارت فرهنگسرای فناوری اطلاعات به نشانی؛ itfarhangsara مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس گیرند.
انتهای پیام
captcha