الگویی بالاتر از شهدا برای جوانان امروز نیست
کد خبر: 3910721
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

الگویی بالاتر از شهدا برای جوانان امروز نیست

مدیر ستاد هماهنگی كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس با تأكید بر اهمیت الگوبرداری از سیره شهدا، گفت: هیچ الگویی بالاتر از شهدا را نمی‌توان نیاز امروز جوانان و جامعه دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس شب گذشته، 24 تیرماه در آیین آغاز طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» این استان كه در مسجد شهدای سلطان‌‌آباد شیراز برگزار شد، گفت: تنها هدف ما از این برنامه، بیان جایگاه شهید و شهادت به نسل جدید و تجلیل از خانواده معزز شهدا است.

وی با تأكید بر اینكه هیچ الگویی بالاتر از شهدا را نمی‌توان نیاز امروز جوانان و جامعه دانست، افزود: نباید از مسیر شهدا جدا شویم و راه آنان را باید با قوت ادامه دهیم.

امیدی، تماشای عکس‌ شهدا را یادآوری راه آنان دانست و افزود: شهیدان همه عزیز هستند، همه رفتند که به ما یاد بدهند راهی برای سعادت، خوشبختی و عاقبت به‌خیری مگر راه شهادت نیست.

وی با اشاره به اینکه همه ما باید با تهذیب و تربیت نفس خود را مهیای شهادت کنیم، ادامه داد: در طرح سه‌شنبه‌های تکریم، ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در مساجد و یا خانه شهیدان، از ایثارگری‌های آنان تجلیل خواهد كرد.

امیدی با اشاره به اینکه شهدا پیش از رفتن به میدان مبارزه سخت و جهاد اصغر، به میدان جهاد اکبر و مبارزه با نفس رفتند و به تربیت و خودسازی پرداختند، تأکید کرد: ما باید شهدا را شفیع قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha