رزمایش عفاف و حجاب در شیراز برگزار شد / از توزیع اقلام فرهنگی تا كمك مؤمنانه
کد خبر: 3910363
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱

رزمایش عفاف و حجاب در شیراز برگزار شد / از توزیع اقلام فرهنگی تا كمك مؤمنانه

همزمان با هفته عفاف و حجاب، رزمایش یك روزه فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب در شیراز برگزار شد كه در آن اقلام فرهنگی حجاب و كمك مؤمنانه در منطقه شرق این كلان‌شهر توزیع شده و همچنان توزیع می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با هفته عفاف و حجاب، رزمایش یك روزه فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب امروز، 23 تیرماه به‌همت سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز برگزار شد كه در آن اقلام فرهنگی حجاب و كمك مؤمنانه در منطقه شرق این كلان‌شهر توزیع شده و همچنان توزیع می‌شود.

مرتضی خسروانی، فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز در حاشیه این رزمایش گفت: همه دستگاه‌­ها، سازمان­‌ها و مردم وظیفه دارند در مقابله با بدحجابی فعال باشند و این وظیفه را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه خانواده، جامعه و سازمان‌­های مختلف باید با همکاری خود در زمینه فرهنگ­‌سازی، رعایت عفاف و حجاب شراکت داشته باشند، افزود: خانواده بزرگ ایرانی بهترین و بزرگ‌ترین ظرفیت برای حفظ و نهادینه کردن این فرهنگ بزرگ یعنی فرهنگ عفاف و جحاب است.

خسروانی تأكید کرد: توجه به موضوع عفاف و حجاب به‌عنوان یک مسئله اساسی و ارزشی باید در جامعه اسلامی در رأس امور فرهنگی قرار گیرد و همگان در ترویج این فرهنگ فعال باشند.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز یادآور شد: زنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه صحنه­‌ها و عرصه­‌ها حضوری پررنگ داشته و اکنون نیز به پاس خون شهدایی که برای دفاع از نوامیس و کیان اسلامی ریخته شد، در محافل و مجالس با حفظ حجاب ظاهر می­‌شوند.

وی خارج کردن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از قالب شعار را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های جامعه­ ایران اسلامی برشمرد و گفت: دشمنان ما امروز با استفاده از ابزار مختلف به ویژه شبکه­‌های ماهواره­‌ای افکار و ارزش‌ها دینی و اسلامی را هدف قرار داده­‌اند.

خسروانی با اشاره به اینکه در هفته عفاف و حجاب رزمایش فرهنگی عفاف و حجاب به‌مدت یک روز در شیراز برگزار شد، گفت: در این هفته 313 بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه، 313 گلدان گل، 313 بسته بهداشتی و 313 بسته حجاب به خانواده‌­های مستمند در شرق شیراز تقدیم می­‌شود.

وی همچنین در پایان گفت: 313 نفر خانم در کارگاه‌­های تولید ماسک مشغول به کار شده‌اند که در این وضعیت شیوع بیماری کرونا کمک خرج خانواده خود شده­‌اند.

انتهای پیام
captcha