اهدای گل به بانوان محجبه شیرازی توسط یگان ویژه پليس
کد خبر: 3910345
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸

اهدای گل به بانوان محجبه شیرازی توسط یگان ویژه پليس

همزمان با هفته عفاف و حجاب، جمعی از نیروهای یگان ویژه پليس فارس با اهدای گل از بانوان محجبه شیراز تجلیل كردند.

حمید افرامن، رئیس مركز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب گفت: بدین‌مناسب جمعی از نیروهای یگان ویژه فارس با اهدای گل از بانوان محجبه شیراز تجلیل كردند.

وی افزود: این كار به‌منظور پاسداشت و حفظ ارزش‌های اسلامی و همچنین تشویق و تجلیل بانوان محجبه انجام شد كه تقریباً هر سال توسط نیروهای پلیس چنین كاری در هفته عفاف و حجاب انجام می‌شود.

افرامن در  ادامه با بیان اینكه حجاب و عفاف به‌عنوان دو ارزش در جامعه بشری و به ویژه جوامع اسلامی مطرح است، افزود: حجاب نه تنها در دین مبین اسلام بلكه در ادیان الهی دیگر نیز وجود دارد ضمن اینكه باید بدانیم كه حجاب در فرهنگ ایرانیان از دوران باستان تاكنون وجود دارد.

رئیس مركز اطلاع‌رسانی پلیس فارس بیان كرد: نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف به‌عنوان یکی از ضرورت‌های باورهای دینی مستلزم برنامه‌ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است.

وی با بیان اینكه حجاب و عفاف نماد اسلامیت جامعه و تکریم مقام زن و نشانه حرمت و ارزش انسانیت و بلوغ عقلانی شهروندان جامعه اسلامی به‌شمار می‌آید، گفت: این نماد و نشانه ازجمله ارزش‌های والایی است که درون خود ده‌ها ارزش دیگر را به‌همراه دارد و شکسته‌شدن آن به شکسته‌شدن بسیاری از ارزش‌های دیگر می‌انجامد.

انتهای پیام
captcha