مبارزه با کرونا نیازمند همراهی مجدد مردم و خیران است
کد خبر: 3910333
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶

مبارزه با کرونا نیازمند همراهی مجدد مردم و خیران است

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس با اشاره به وضعیت گسترش شیوع كرونا، خواستار همراهی و كمك مردم و خیران برای مبارزه با این بیماری شد.

به گزارش ایكنا از فارس، علی‌اكبر رامجردی، مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس امروز، 23 تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به وضعیت گسترش شیوع كرونا طی روزهای اخیر، باز هم نیازمند همراهی و كمك خیران و مردم برای مبارزه با كرونا داریم.

وی افزود: عملکرد و همراهی به موقع مردم و خیرین استان فارس در مبارزه با ویروس کرونا در کنار تلاش چشمگیر دانشگاه علوم پزشکی در ماه‌های نخست شیوع این بیماری، بسیار موفق بوده و در شرایط کنونی نیز باید تداوم یابد.

رامجردی با اشاره به حساسیت و لزوم تلاش‌های پیشگیرانه در این بازه زمانی گفت: اهدای ملزومات مصرفی و تجهیزاتی به بیمارستان‌های شیراز و شهرستان‌ها با ثبت تفاهم‌نامه، واریز کمک‌های مردمی، خیریه‌ها و کمک‌های کارکنان ادارات، کمک مستقیم نقدی و غیر نقدی خیرین به بیمارستان‌ها و شبکه‌های بهداشت و درمان تاکنون حدود ۱۳ میلیارد تومان بوده است .

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس بیان كرد: نیکوکاران و مردم می‌‌توانند از طریق شماره‌ حساب ۲۴۰۱۴۷۱۴۵ یا شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۴۴۷۹۹ و حساب ارزی مجمع خیرین تأمین سلامت فارس برای کم‌ ‌‌های هموطنان خارج از کشور به شماره ۲۳۰۵۷۵۰۶۴۵۷۰۴۹۱ (شماره شبا) و  شماره حساب ۹۱۰۵۵۰۲۳۰۵۷۵۰۰۶۴۵۷۰۴۹۰۰۱ IR نزد بانک اقتصاد نوین، کمک‌های خود را واریز کنند.

انتهای پیام
captcha