ارائه رشته اعجاز ادبی و مستشرقان در دانشكده علوم قرآنی شیراز
کد خبر: 3910305
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
برای نخستین بار صورت می‌گیرد؛

ارائه رشته اعجاز ادبی و مستشرقان در دانشكده علوم قرآنی شیراز

رئیس دانشكده علوم قرآنی شیراز با اشاره به پذیرش دانشجو در این دانشكده از ارائه رشته‌های علوم قرآنی با گرایش‌های تخصصی اعجاز ادبی و مستشرقان برای نخستین بار خبر داد.

زینب روستایی، رئیس دانشكده علوم قرآنی شیراز در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از پذیرش دانشجو در این دانشكده خبر داد و گفت: با توجه به اعلام دفتر گسترش آموزش عالی و تأیید ظرفیت دانشجو در سال 1400‏-1399، دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم نیز همچون سایر دانشگاه­ها و مراکز آموزشی کشور، از میان داوطلبان تحصیل در این مجموعه قرآنی دانشجو می­پذیرد.

وی افزود: این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید تنها به‌صورت روزانه و از طریق آزمون سراسری در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اقدام به پذیرش دانشجو خواهد کرد.

روستایی با بیان اینكه در مقطع کارشناسی، دانشکده علوم قرآنی شیراز تنها از طریق آزمون سراسری در رشته علوم قرآن و حدیث دانشجو می­پذیرد، گفت: همچنین کلیه پذیرش­ها در مقطع کارشناسی ارشد از طریق آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش سال 99 و برای نخستین بار در رشته علوم قرآنی با گرایش­های تخصصی اعجاز، ادبی و مستشرقان خواهد بود.

رئیس دانشكده علوم قرآنی شیراز بیان كرد: با توجه به صدور دفترچه­های پذیرش با سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی 99 در بهمن ماه 98 و عدم درج کد رشته­های پذیرش این دانشگاه در آن دفترچه، ظرفیت پذیرش و کد رشته­های دانشکده­های علوم قرآنی در اصلاحیه­های بعدی آن دفترچه درج خواهد شد و از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن كریم در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می­توانند با شماره تلفن 07136272721 تماس برقرار کنند.

انتهای پیام
captcha