همكاری 177 مجموعه فرهنگی و قرآنی فارس با بنیاد علوی
کد خبر: 3910023
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳

همكاری 177 مجموعه فرهنگی و قرآنی فارس با بنیاد علوی

مدیركل تبلیغات اسلامی فارس از همكاری 177 مجموعه فرهنگی و قرآنی در استان با بنیاد علوی خبر داد و گفت: از این تعداد 35 مؤسسه قرآنی فعالیت دارند.

حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، سازمان تبلیغات اسلامی قرارداد همكاری با بنیاد علوی امضا كرده است، گفت: در قالب این قرارداد بنا شده است تا مجموعه فرهنگی و قرآنی ذیل این سازمان به یاری بنیاد علوی در سطح كشور بشتابند.

وی از همكاری 177 مجموعه فرهنگی و قرآنی در استان با بنیاد علوی خبر داد و گفت: از این تعداد 35 مؤسسه قرآنی فعالیت دارند كه در واقع این‌ها به نوعی نماینده بنیاد علوی در استان شده‌اند.

مهرابی با بیان اینكه بنیاد علوی در راستای اجرای مأموریت‌های خود در شرایط شیوع كرونا اقدام به توزیع بسته‌های حمایتی میان اقشار آسیب‌پذیر جامعه می‌كند، گفت: در قالب همكاری كه میان بنیاد علوی و 35 تشكل قرآنی استان انجام شده، جمعاً مبلغ 875 میلیون ریال برای اقشار آسیب‌پذیر اختصاص یافته است كه این كمك‌ها در قالب بسته‌های خوراكی و پوشاك و غیره میان آنان توزیع می‌شود.

مدیركل تبلیغات اسلامی فارس با یادآوری اینكه تعداد شعبه‌های بنیاد علوی در سطح كشور زیاد نیست، گفت: این بنیاد بنا دارد تا در شرایط شیوع كرونا به اقشار آسیب‌پذیر كمك‌های ویژه‌ای كند.

وی در پایان یادآور شد: بنیاد علوی با همكاری و مشاركت این مجموعه‌های فرهنگی و قرآنی كمك‌های خود را میان اقشار آسیب‌پذیر در سطح كشور توزیع می‌كند.

انتهای پیام
captcha