کمک ۳۰۰ میلیون ریالی به مؤسسات و خانه‌های قرآن فارس
کد خبر: 3910013
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

کمک ۳۰۰ میلیون ریالی به مؤسسات و خانه‌های قرآن فارس

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه در ایام شیوع کرونا و آسیب‌دیدن مشاغلی، چون مؤسسات و تشکل‌های قرآنی کمک‌های بلاعوضی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی میان آنان توزیع شده و می‌شود، گفت: در مرحله اول ۱۸۰ میلیون ریال توزیع و بنا داریم در مرحله دوم نیز ۱۲۰ میلیون ریال را توزیع خواهیم کرد.

سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه یكی از مشاغلی كه در بحث شیوع كرونا آسیب دید، فعالیت مؤسسات،‌ تشكل‌های قرآنی و خانه‌های قرآن شهری و روستایی بود، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در این راستا اقدام به توزیع كمك‌های بلاعوضی میان مؤسسات و خانه‌های قرآنی می‌كند.

وی با بیان اینكه مرحله اول این كمك‌ها تا هفته گذشته ادامه داشت، افزود: در این مرحله 180 میلیون ریال كمك بلاعوض در قالب حق‌الزحمه معلمان قرآنی میان 65 مؤسسه و خانه قرآنی در سطح استان توزیع شد.

موسوی با تصریح اینكه این كمك‌ها ادامه دارد، گفت: در مرحله بعدی به یاری خدا 120 میلیون ریال را به‌عنوان كمك هزینه‌های جاری میان 40 مؤسسه و خانه‌های قرآن در سطح استان توزیع خواهیم ركد.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در خصوص وضعیت فعالیت مؤسسات و تشكل‌های قرآنی در ایام شیوع كرونا گفت: بخش قابل توجهی از مؤسسات و تشكل‌های قرآنی هم‌اكنون فعالیت حضوری دارند اما كلاس‌های خود را گرچه مخاطبان زیادی دارند ولی با جمعیت اندك و با رعایت پروتكل‌های بهداشتی برگزار می‌كنند.

وی ادامه داد: همچنین بخش قابل توجه دیگری از مؤسسات و تشكل‌های قرآنی در فضای مجازی فعالیت دارند و بخش دیگری هم كه امكان دسترسی به فضای مجازی ندارند و نگرانی شیوع كرونا هم دارند، فعلاً تعطیل هستند.

انتهای پیام
captcha