شبهات اعتقادی را در قالب برنامه‌های هنری و آموزشی در فضای مجازی برطرف كنیم
کد خبر: 3909929
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳

شبهات اعتقادی را در قالب برنامه‌های هنری و آموزشی در فضای مجازی برطرف كنیم

هماهنگ‌كننده عقیدتی ـ سیاسی‌ ارتش در منطقه فارس با بیان اینكه از طریق فضای مجازی می‌توانیم مخاطبینی را که در سایر فضاها سردرگم هستند، با ارائه مطالب مفید فرهنگی و هدایت آنان در مسیر درست جذب کنیم، گفت: همچنین می‌توانیم اشکالات و شبهاتی را که وجود دارد، در قالب برنامه‌های آموزشی و هنری در این فضا برطرف کنیم.

به گزارش ایكنا از فارس، جلسه هم‌اندیشی ائمه جماعت مساجد مناطق باباکوهی، هفت تنان، حافظیه و... شیراز به‌میزبانی هماهنگ‌کننده عقیدتی ـ سیاسی‌ ارتش در منطقه فارس امروز، 21 تیرماه در مجتمع آموزش تخصصی قرآن کریم نزاجا در شیراز برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام عزیز رضایی، هماهنگ‌کننده عقیدتی ـ سیاسی‌ ارتش در منطقه فارس در سخنانی با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی صورت گرفته برای کارکنان و خانواده‌های کارکنان ارتش گفت: امروز با گسترش فعالیت‌های سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش در سطح فضای مجازی حتی برخی از کارکنانی که معمولاً در هنگام اجرای برنامه‌های فرهنگی به علل مختلف از جمله عدم سکونت در منازل سازمانی مغفول می‌مانند و در این مراسم‌ها حضور ندارند، از طریق فضای مجازی در برنامه‌ها شرکت می‌کنند و جزو مخاطبین ثابت کانال‌های راه‌اندازی شده ما در شبکه‌های اجتماعی هستند.

وی افزود: از طریق فضای مجازی می‌توانیم مخاطبینی را که در سایر فضاها سردرگم هستند، با ارائه مطالب مفید فرهنگی و هدایت آنان در مسیر درست آنچنان که اسلام راستین می‌خواهد، جذب کنیم و اشکالات و شبهاتی را که وجود دارد، در قالب برنامه‌های آموزشی و هنری برطرف کنیم تا با تأثیر مثبت در میان نسل جوان، رویش‌ها را بیشتر و ریزش‌ها را کم کنیم.

یادآور می‌شود، در ادامه این نشست ائمه جماعات حاضر در جلسه در زمینه اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

انتهای پیام
captcha