آمادگی مجلس برای تصویب قوانین رفاهی ویژه ایثارگران
کد خبر: 3909922
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹

آمادگی مجلس برای تصویب قوانین رفاهی ویژه ایثارگران

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حذف حق پرستاری جانبازان پس از شهادت، کج سلیقگی است از آمادگی مجلس برای تصویب قانون برای ایثارگران خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، ابراهیم عزیزی،‌ نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی امروز، ۲۱ تیر با حضور در جمع تعدادی از اعضای انجمن‌های جانبازان فارس با بیان اینکه تشکیل جلسه مشکلی را حل نمی‌کند و راه به جایی نمی‌برد، گفت: باید مشکلات احصا شده و بعد پیگیری و اجرایی شود و در این راستا مجلس این آمادگی را دارد که هر قانونی را جهت خدمات بیشتر به ایثارگران تصویب کند.

وی از آمادگی مجلس برای تصویب قانون برای ایثارگران خبر داد و ادامه داد: البته قوانین وقتی از طرف دولت در قالب لایحه به مجلس می‌آید به‌طور طبیعی مشکلاتش در اجرا کمتر است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار تهیه یک طرح جامع برای درج در قانون جامع ایثارگران و رفع نواقص آن شد.

عزیزی با اشاره به حذف حق پرستاری ایثارگران پس از شهادت نیز گفت: باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که ۱۰سال دیگر چه کسی از خود این پرستار مراقبت می‌کند؟ حذف حق پرستاری جانبازان بالای ۷۰ درصد پس از شهادت حاوی  بدترین پیام و نوعی بدسلیقگی است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با درخواست استمرار این نشست‌ها، گفت: برای مفید واقع شدن جلسات، باید به یک تصمیم واحد رسید که نشست بعدی را فصلی یا ماهانه با حضور تعدادی از مدیران و مسوولان استان که متصدی امور ایثارگران هستند، داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha