انتخابات شبكه مجمع خیران استان فارس برگزار شد
کد خبر: 3909888
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷

انتخابات شبكه مجمع خیران استان فارس برگزار شد

نشست انتخابات شبكه مجمع خیران استان فارس با حضور نمایندگان 11 خیریه بزرگ برگزار شد كه در آن رئیس هیئت امنا، نائب رئیس، دبیر هیئت امنا، رئیس و نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل انتخاب شدند.

به گزارش ایكنا از فارس، انتخابات شبكه مجمع خیرین استان فارس امروز، 21 تیرماه با حضور نمایندگان 11 خیریه بزرگ در شیراز برگزار شد.

در نشست انتخابات شبکه مجمع عالی خیرین استان فارس، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، به‌عنوان رئیس هیئت امنا، محمود تابنده، به‌عنوان نایب رئیس هیئت امنا و علی‌اکبر رامجردی، به‌عنوان دبیر هیئت امنا، محمدهادی ایمانیه به‌عنوان رئیس هیئت مدیره، عبدالعلی شمس به‌عنوان نائب رئیس هیئت مدیره و سیروس پاک‌فطرت به‌عنوان مدیرعامل برگزیده شدند.

كیوان نیازی، مدیر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس در این نشست گفت: فعالیت‌های هماهنگ خیریه‌ها در قالب شبکه مجمع خیرین استان فارس، راهگشای بسیاری از مسائلی است که در چارچوب نظام اداری تعریف نشده و نمونه بارز این فعالیت‌های تأثیرگذار از سوی شبکه مجمع خیرین در مواقع بروز بحران‌ها، نظیر واقعه سیل شیراز و مبارزه با ویروس کرونا مشهود بوده است.

وی افزود: این هماهنگی نظام‌مند به وجود آمده در بین خیریه‌ها در قالب شبکه مجمع خیرین استان فارس، یک تشکل قوی است که می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر استا‌ن‌ها باشد.

نیازی ادامه داد: دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس همراهی و همکاری لازم را با این جریان مثبت در برنامه کار خود قرار می‌دهد.

محمدهادی ایمانیه، رئیس هیئت مدیره شبکه مجمع خیرین استان فارس نیز گفت: با همبستگی ایجاد شده خیریه‌ها در سایه مشاوره، همفکری و همدلی خیرخواهانه، می‌توانند وظایف انسانی و آرمانی خود را در راه رفاه، سلامت، فرهنگ و دانش جامعه با بهترین شیوه ممکن به انجام رسانند و موانعی را که ممکن است در راه پیشبرد این مقاصد ارزشمند وجود داشته باشد، به اتفاق از پیش‌رو بردارند.

علی‌اکبر رامجردی، دبیر هیئت امنای شبکه مجمع خیرین استان نیز با نگاهی به عملکرد موفق و به موقع این شبکه در مبارزه با کرونا ویروس گفت: با توجه به اینکه روند عملکردی این شبکه بر مبنای همدلی و همکاری است و نیاز به عبور از چرخه سلسله مراتب اداری ندارد، در مواقع بروز بحران و حوادث می‌تواند عملکردی تأثیرگذار به‌ویژه در مدیریت اولیه بحران‌ها داشته باشد، علاوه بر اینکه با اتحاد خیریه‌ها در قالب این شبکه از موازی‌کاری نیز جلوگیری شده و در به ثمر نشستن نیات خیرین بسیار موثر است.

انتهای پیام
captcha