تشکیل ۶ هزار و ۵۴۵ پرونده تخلف در طرح نظارتی سلامت‌محور کرونا
کد خبر: 3909806
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد؛

تشکیل ۶ هزار و ۵۴۵ پرونده تخلف در طرح نظارتی سلامت‌محور کرونا

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی، گفت: از ابتدای فروردین‌ماه تا ۱۵ تیرماه سال جاری، تعداد شش هزار و ۵۴۵ پرونده در طرح نظارتی سلامت‌محور (کرونا) تشکیل شده و تعداد پنح هزار و ۶۴۰ پرونده نیز حکم صادر شده و متخلفان به پرداخت ۷۵ میلیارد ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند و با عملکرد ۸۶ درصدی در این زمینه تعداد یک هزار و ۱۵۴ پرونده در حال رسیدگی است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی، گفت: از ابتدای فروردین‌ماه تا ۱۵ تیرماه سال جاری، تعداد شش هزار و ۵۴۵ پرونده در طرح نظارتی سلامت‌محور(کرونا) تشکیل شده و تعداد پنج هزار و ۶۴۰ پرونده نیز حکم صادر شده و متخلفان به پرداخت ۷۵ میلیارد ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند و با عملکرد ۸۶ درصدی در این زمینه تعداد یک هزار و ۱۵۴ پرونده در حال رسیدگی است.

وی افزود: در این بازه زمانی تعداد هشت میلیون و ۹۳۶ هزار عدد ماسک، ۵۶۶ هزار لیتر الکل، ۷۵ میلیون و ۴۶۱ هزار جفت دستکش یکبار مصرف و ۶۸ هزار عدد روپوش بیمارستانی در گشت‌های مشترک کشف شده است که بیشترین کشفیات مربوط به استان‌های تهران، قم، آذربایجان غربی و فارس بوده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد:‌ از ابتدای فروردین‌ماه تا ۱۵ تیرماه سال جاری، تعداد ۱۳۵ هزار و ۲۰۸ پرونده در حوزه‌های کالا و خدمات، بهداشت و دارویی و قاچاق کالا و ارز در سازمان تشکیل شده و تعداد ۱۱۹ هزار و ۹۰۴ پرونده نیز محکومه شده و متخلفان به پرداخت ۱۸ هزار میلیارد ریال محکوم شده‌اند.

رایگانی ادامه داد: در بخش اجرای احکام در همین بازه زمانی تعداد ۹۴ هزار و ۱۳۷ پرونده به بخش اجرای احام در حوزه‌های کالا و خدمات، بهداشت و دارویی و قاچاق کالا و ارز وارد شده و تعداد ۸۱ هزار و ۸۱۸ پرونده نیز اجرای حکم و مختومه شده است. مجموعاً متخلفان به پرداخت ۸۰۷ میلیارد تومان در این پرونده‌ها در حق دولت و ۲۶ میلیارد تومان در حق شاکی جریمه شده بودند که ۱۶۵ میلیلارد تومان وصول شده است.
انتهای پیام
captcha