حذف کلمه «شهید» از معابر شهری سیدان
کد خبر: 3909787
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

حذف کلمه «شهید» از معابر شهری سیدان

یکی از مشکلاتی که اخیراً باعث آزردن خاطر دلسوزان انقلاب اسلامی و علاقه‌مندان به راه ایثار و شهادت در شهر سیدان شده است، حذف کلمه شهید از معابر شهری است.

به گزارش ایكنا از فارس، طبق مشاهدات ميدانی انجام شده اخیراً كلمه «شهید» از معابر شهری شهر سیدان از توابع شهرستان مرودشت استان فارس حذف شده است.

در تابلوهایی كه به تازگی از سوی شهرداری این شهر تعویض شده‌اند، كلمه شهید حذف شده و در تابلوهای قدیمی نیز كلمه شهید آن‌قدر كمرنگ شده كه پاک شده است و هنوز معلوم نیست كه این قضايا سهوی یا عمدی بوده است.

با توجه به جایگاه عظیم شهدا و نقش آنان در پیروزی، تثبیت و اقتدار انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران، آنچنان که باید و شاید توجه ویژه‌ای به پروژه بازسازی و تعویض تابلوهای سطح شهر صورت نگرفته است.

علاوه بر کم‌رنگ شدن کلمه شهید در معابر، شاهد فرسوده شدن و حتی نبود تابلو در بعضی از خیابان‌های سطح شهر نیز هستیم. پروژه بازسازی و تعویض تابوهای سطح شهر از جمله اقداماتی است که شورای اسلامی باید در این باره تصمیم‌گیری کند.

حذف كلمه «شهید» در معابر شهری سیدان

با ورود به شهریورماه عملاً پنجمین دوره شورای اسلامی شهر سیدان وارد سال چهارم و آخرین سال فعالیت خود خواهد شد و تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف خود در زمینه‌های مختلف در این سال به کار خواهند بست.

حذف كلمه «شهید» در معابر شهری سیدان

به اعضای پنجمین دوره شهر سیدان توصیه می‌شود اگر می‌خواهند نام نیکی از خود به یادگار بگذارند، در سال پایانی عمر این شورا در ابعاد مختلف فرهنگی و عمرانی به دور از لابی‌گری و زد و بندهای سیاسی، گامی مؤثر در خدمت‌رسانی به مردم شهر سادات استان فارس بردارند.

خبرگزاری ایكنا آماده انعكاس پاسخ‌های مسئولان شهر سیدان در این رابطه است.

محمد رحیمی، خبرنگار سیدان

انتهای پیام
captcha