ساماندهی وضعیت اقتصادی نیازمند تعامل همه دستگاه‌هاست
کد خبر: 3909760
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
امام جمعه کوهبنان:

ساماندهی وضعیت اقتصادی نیازمند تعامل همه دستگاه‌هاست

حجت‌الاسلام عباس جعفری گفت: همه دستگاه‌ها باید به‌دنبال پیشرفت و سر و سامان دادن وضعیت اقتصادی و پیشرفت کشور باشند؛ باید امید از دشمنان، غربی‌ها و خارج از کشور قطع شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان، 20 تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان که در مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد، پس از دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، گفت: یکی از شاخصه‌های تقوا توجه به سلامتی است؛ در شرایط کنونی که بیماری کرونا در حال گسترش است باید رعایت مسائل بهداشتی از سوی تمامی مردم مورد توجه قرار گیرد و به‌ویژه اینکه تا حد امکان در مجالس عمومی شرکت نکنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در شرایط بحرانی قرار داریم و امکانات بهداشتی مانند سایر شهرستان‌ها نیست، بدانیم که بیماری کرونا به کسی رحم نمی‌کند و کوچکترین اشتباهی می‌تواند به قیمت پایان زندگی یک شخص باشد پس تا جایی که می‌توانیم از برگزاری مراسم‌های جمعی خودداری کنیم چراکه کمک بزرگی در جلوگیری از شیوع این بیماری منحوس است. در این روزها می‌توان به جای برگزاری مراسم ترحیم برای اموات خود خیرات بدهیم.

امام جمعه کوهبنان با بیان اینکه مجلس یازدهم با ترکیب نیروهای جوان و انقلابی امید مردم است با استناد به بیانات مقام ‌معظم رهبری، گفت: همه دستگاه‌ها باید به‌دنبال پیشرفت و سر و سامان دادن وضعیت اقتصادی و پیشرفت کشور باشند باید امید از دشمنان، غربی‌ها و خارج از کشور قطع شود.

حجت‌الاسلام جعفری با تأکید بر اینکه دشمنان فقط به فکر جیب خودشان هستند و باید در برابر آنان با قدرت ایستادگی کنیم، اظهار کرد: قوه قضائیه از درون و برون به‌دنبال پاک‌سازی و مبارزه با فساد است که همه دستگاه‌ها باید همکاری کنند؛ گرچه دست‌های دشمنان ما را رها نمی‌کند.

امام جمعه کوهبنان گفت: قدرت نظامی و بازدارندگی ما جز امیدهاست که همواره باعث عقب‌نشینی دشمنان می‌شود باید مدیریت جهادی داشته باشیم و با دشمنان مقابله کنیم.

وی یادآور شد: نباید به مسائل مذهبی و معنوی بی‌توجهی شود؛ با عنایت ائمه(ع) و شهدا شاهد پیشرفت‌های بسیاری هستیم. جوانان باید ارتباط خود با خدا، اولیای الهی، شهدا و اصول اخلاقی را تقویت کنند.

امام جمعه کوهبنان اظهار کرد: از جمله کارهای خوب در شهرستان ساخت‌و‌ساز حرم مطهر شهدای گمنام بود که همگان در این امر مهم سهیم بودند و قابل قدردانی است.
 
وی بیان کرد: هر چیزی پایانی دارد بنده هم‌ آخرین نماز جمعه کوهبنان را امروز می‌خوانم هر جا باشم دعاگویتان هستم و از همگان طلب حلالیت دارم تمام فعالیت و تلاش من طی شش سال گذشته تقویت شهرستان و وحدت در جامعه بوده است.

نامجو کوهبنانی
انتهای پیام
captcha