ابتلای تعدادی از کادر درمان پلدختر به کرونا
کد خبر: 3909333
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲

ابتلای تعدادی از کادر درمان پلدختر به کرونا

فرماندار پلدختر با اشاره به این‌که روزانه هفت نفر در این شهرستان به کرونا مبتلا می‎شوند، گفت: تعدادی از کادر بهداشت و درمان این شهرستان نیز به کرونا مبتلا شده‌اند.

ابتلای تعدادی از کادر درمان پلدختر به کرونابه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل‌ از روابط عمومی فرمانداری پلدختر، حسن رضائیان، فرماندار پلدختر امروز، 18 تیرماه در حاشیه نشست ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان در جمع خبرنگاران برگزاری مراسم عروسی و عزا را یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش آمار مبتلایان به کرونا دانست و گفت: در یک هفته اخیر به‌طور میانگین روزانه حدود هفت نفر در پلدختر به کرونا مبتلا شده‌اند.

وی با اشاره به این‌که تجمعات نقش زیادی در افزایش مبتلایان دارد، اضافه کرد: متأسفانه برگزاری مراسم عروسی زیاد شده و بر همین اساس تالارهای پذیرایی را بسته‌ایم اما مردم در منزل مراسم می‌گیرند و همین باعث می‌شود که افراد بیشتری مبتلا شوند. 

فرماندار پلدختر با اشاره به این‌که هفت نفر در این شهرستان بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند و تمام این افراد بیماری زمینه‌ای داشته‌اند، در خصوص خبری مبنی‌ بر این‌که ۱۸ نفر از کادر بهداشت و درمان پلدختر به کرونا مبتلا شده‌اند، گفت: تعدادی از کادر بهداشت و درمان به کرونا مبتلا شده‌اند اما کمتر از ۱۸ نفر هستند.

رضائیان با بیان اینکه چندین کارمند بانک نیز در این شهرستان به کرونا مبتلا شده‌اند، تصریح کرد: این موارد حداقل یک ماه پیش بوده و هم‌اکنون به‌طور کامل بهبود یافته‌اند.

فرماندار پلدختر با بیان این‌که همچنان نظارت‌ها بر صنوف در این شهرستان انجام می‌شود، گفت: متأسفانه مردم مثل سابق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند.

انتهای پیام
captcha