راه‌اندازی سامانه «ساتر» ویژه درجه‌داران ناجا
کد خبر: 3909050
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲

راه‌اندازی سامانه «ساتر» ویژه درجه‌داران ناجا

معاون تربیت و آموزش ناجا از راه‌اندازی سامانه «ساتر» برای آموزش از راه دور و بدو خدمت تعدادی از فراگیران درجه‌دار این نیروی برای نخستین بار بعد از انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار حبیب‌الله جان‌نثاری، معاون تربیت و آموزش ناجا امروز، 16 تیرماه در جلسه با فرمانده انتظامی استان فارس و معاونان و روسای پلیس های تخصصی این فرماندهی، با تأکید بر اجرایی کردن اولویت‌های یازده‌گانه آموزش در سطوح مختلف نیروی انتظامی، گفت: در این مسیر آموزش‌ها در سطوح مختلف و گام به گام تبیین و مشخص شده است.

 وی، اصلی‌ترین اقدام فرماندهان انتظامی را آموزش دانست و افزود: توجه به آموزش در سطوح مختلف یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که کارکنان انتظامی را برای انجام مأموریت‌های محوله تجهیز و آماده می‌کند.

معاون تربیت و آموزش ناجا با اشاره به لزوم استفاده از فناوری در راستای اجرایی کردن برنامه‌های آموزش در نیروی انتظامی، تصریح کرد: در این راستا برای اولین بار بعد از انقلاب اسلامی با راه‌اندازی سامانه «ساتر» ( سامانه آموزشی و تربیتی از راه دور)، آموزش از راه دور و بدو خدمت برای تعداد زیادی از فراگیران درجه‌دار با کیفیت مناسب اجرایی شد که رضایت آنان را به دنبال داشت.

جان‌نثاری با اشاره به اجرایی شدن دور سوم قرارگاه جهادی تربیت و آموزش در سال‌های 1399 و 1400، افزود: توجه به 3 اولویت اصلی آمادگی جسمانی، دفاع شخصی و تیراندازی به‌صورت ویژه در دستور کار قرارگاه جهادی تربیت و آموزش قرار دارد.

وی، موضوع تیراندازی در نیروی انتظامی را اساسی، مهم و کاربردی عنوان کرد و گفت: امروز این مقوله در مجموعه نیروی انتظامی از بسیاری از اقدامات دیگر واجب‌تر است و باید به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha