احتمال تعطیلی مجدد بازار یاسوج
کد خبر: 3908931
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

احتمال تعطیلی مجدد بازار یاسوج

رئیس اتاق اصناف یاسوج گفت: در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی توسط صنوف مختلف و مغازه‌داران و قرار گرفتن در وضعیت قرمز، بازار یاسوج تعطیل خواهد شد.

احتمال تعطیلی مجدد بازار یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از ایسنا، علی ارشدی، رئیس اتاق اصناف یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 15 تیرماه اظهار کرد: اکثر مردم هنگام مراجعه و حضور در بازار دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

وی افزود: با صنوفی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد قانونی می‌شود و واحدهای صنفی متخلف پلمب می‌شوند. با هماهنگی دستگاه قضایی از اردیبهشت‌ماه امسال تاکنون حدود ۹۰۰ واحد صنفی متخلف در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا پلمب اجباری شدند.

ارشدی تصریح کرد: انتظار داریم با توجه به اینکه بازار همچنان در رکود فروش به سر می‌برد اصناف و مردم دستورالعلمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا در وضعیت قرمز کرونایی قرار نگیریم.

وی با اشاره به اینکه هیچگاه بر تعطیلی بازار رضایت ندارم، بیان کرد: همواره در همه جا پشتیبان بازار بوده‌ام و از حق و حقوق بازار دفاع کردم؛ اما مهم‌ترین اصل برای ما سلامت مردم و جامعه است؛ بنابراین امیدواریم که همچون اوایل سال جاری کسبه، بازاریان و صنوف مختلف نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همت به خرج دهند.

انتهای پیام
captcha