استقبال بالای نمایندگان نویدبخش فعالیت‌ اثرگذار فراکسیون قرآن است
کد خبر: 3908925
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
محمدرضا احمدی:

استقبال بالای نمایندگان نویدبخش فعالیت‌ اثرگذار فراکسیون قرآن است

سخنگوی فراکسیون قرآن، عترت و نماز با اشاره به نگاه مثبت همه نمایندگان به این فراکسیون، گفت: تعداد زیادی از نمایندگان در اولین جلسه فراکسیون، که روز گذشته برگزار شد، حضور گسترده‌ای داشتند که حضورشان این نوید را می‌دهد که فراکسیون قرآن به یکی از فراکسیون‌های قوی مجلس تبدیل شود.

محمدرضا احمدی، سخنگوی فراکسیون قرآن مجلس

محمدرضا احمدی، سخنگوی فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس، در گفت‌وگو با ایکنا، در تشریح اولین جلسه فراکسیون در روز گذشته و میزان استقبال نمایندگان از این فراکسیون گفت: خوشبختانه فراکسیون مورد استقبال تعداد بسیاری از نمایندگان قرار گرفت و هیئت‌رئیسه در این جلسه انتخاب شد. در جلسه بعدی نیز سازوکارهای چگونگی و زمان‌بندی تشکیل جلسات فراکسیون مشخص می‌شود.

احمدی با بیان اینکه فراکسیون قرآن مهم‌ترین فراکسیون فرهنگی مجلس است، اظهار کرد: وظیفه همه نمایندگان این است که برای توسعه فرهنگ قرآن و عترت تلاش کنند و این پایه و اساس امور ماست. لذا نگاه همه نمایندگان به این فراکسیون مثبت است و به همین سبب حتی کسانی که از تشکیل این جلسه مطلع نبودند، وقتی متوجه شدند که مربوط به قرآن است خود را به جلسه رساندند. به نظرم این فراکسیون با این پشتوانه و استقبال یکی از فراکسیون‌های قوی مجلس خواهد شد.

سخنگوی فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس درباره وضعیت رابطان استانی فراکسیون گفت: این مسئله در جلسه روز گذشته مطرح و قرار شد نمایندگان هر استان این مسئله را در مجامع استانی خود مطرح کنند تا رابطان استانی فراکسیون هرچه سریع‌تر انتخاب و به فراکسیون معرفی شوند.

احمدی در پایان اظهار کرد: ما با همه وجود در این فراکسیون حضور پیدا کردیم و با تمام توان خود فعالیت خواهیم کرد تا فرهنگ قرآنی در همه ابعاد زندگی مردم توسعه و ترویج یابد و به آداب رفتاری جامعه تبدیل شود. اگر قرآن همه‌جانبه به پایه فرهنگ جامعه تبدیل شود، بسیاری از مشکلات به راحتی برطرف می‌شود.

یادآور می‌شود در جلسه ظهر روز یکشنبه فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد به عنوان رئیس؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسین میرزایی، نماینده مردم اصفهان به عنوان نایب رئیس اول؛ جلال رشیدی کوچی، نماینده مردم مرودشت، ارسنجان، پاسارگاد به عنوان نایب رئیس دوم و محمدرضا احمدی، نماینده مردم رشت به عنوان سخنگوی این فراکسیون، انتخاب شدند.

انتهای پیام
captcha