راه‌اندازی پویش جهادی «دانشگاهیان لرستان» در فضای مجازی
کد خبر: 3908892
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰

راه‌اندازی پویش جهادی «دانشگاهیان لرستان» در فضای مجازی

معاون دانشگاه لرستان با اشاره به راه‌اندازی پویش جهادی «دانشگاهیان لرستان» در فضای مجازی، گفت: دانشگاهیان این استان در ایام شیوع کرونا اقدام به توزیع بسته‌های غذایی بین آسیب‌دیدگان ناشی‎از کرونا کردند.

راه‌اندازی پویش جهادی «دانشگاهیان لرستان» در فضای مجازیبه گزارش ایکنا از لرستان، چهارمین نشست معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه پنج کشور یک‌‎شنبه، 15 تیرماه به‌صورت الکترونیکی برگزار شد.

در این نشست، معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه پنج کشور به تبادل دیدگاه، ارائه گزارش عملکرد و بحث درباره اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه پنج پرداختند.

تأکید بر این‌که در وضعیت شیوع بیماری کرونا، با روش‌های جدید متناسب با این شرایط باید فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها تداوم یابد از موارد مورد بحث و گفت‌وگو بود.

معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه پنج کشور درباره تجربیات خود و اقدامات انجام شده در ماه‌های اخیر وضعیت شیوع کرونا بحث و تبادل‌نظر کردند. تقویت برنامه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها در راستای ترویج فرهنگ کارآفرینی و «جهش تولید» از مباحث مهم مورد بحث و گفت‌وگو بود.

حجت‌الاسلام حسین فلاحی‌اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز در این نشست، به تشریح گزارش عملکرد و اقدامات فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در ماه‌های اخیر‌ پرداخت.

وی استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای آموزش‌های بهداشتی درباره بیماری کرونا به دانشجویان، راه‌اندازی پویش جهادی دانشگاهیان در فضای مجازی استان، کمک‌های مختلف به آسیب‌دیدگان کرونا و خانواده‌های نیازمند، تقدیر از دانشجویانی که فعالیت‌های اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخش درباره کرونا داشته‌اند، مشارکت انجمن‌های علمی دانشجویی در آموزش استفاده از کلاس‌های مجازی دانشگاه لرستان، توزیع بسته‌های مختلف غذایی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا، برگزاری مسابقات متنوع در شبکه‌های مجازی استان، انتشار نشریات علمی دانشجویی به‌صورت مجازی با توجه به شرایط موجود، تلاش برای تقویت فرهنگ همبستگی اجتماعی و کمک به همدیگر و ... را بخشی از این اقدامات ذکر کرد.

یادآور می‌شود، دانشگاه لرستان، دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی، دانشگاه ایلام، دانشگاه کردستان، دانشگاه رازی کرمانشاه و دانشگاه صنعتی کرمانشاه از جمله دانشگاه‌های منطقه پنج کشور‌ محسوب می‌شوند.

انتهای پیام
captcha