تشکیل فراکسیون حج و زیارت مطالبه جدی مردم از مجلس است
کد خبر: 3908889
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
حجت‌الاسلام آزادی‌خواه:

تشکیل فراکسیون حج و زیارت مطالبه جدی مردم از مجلس است

رئیس فراکسیون حج و زیارت در مجلس دهم و نماینده مجلس یازدهم با بیان اینکه تشکیل این فراکسیون مطالبه جدی مردم از مجلس است، گفت: حدود دو هفته آینده این فراکسیون تشکیل می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین آزادیخواه

حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادی‌خواه، نماینده مجلس یازدهم و رئیس فراکسیون حج و زیارت در مجلس دهم، در گفت‌وگو با ایکنا، درباره تشکیل این فراکسیون گفت: این فراکسیون باید تشکیل شود و مطالبه جدی مردم از مجلس است.

وی افزود: چون تاکنون کمیسیون‌ها تشکیل و کامل نشده‌ بودند تشکیل فراکسیون را به تعویق انداختیم و حدود دو هفته آینده این فراکسیون تشکیل می‌شود.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه درباره پیش‌بینی خود از تعداد اعضای فراکسیون گفت: حدود 70 نفر تا به امروز فرم عضویت در این فراکسیون را امضا کرده‌اند. البته پیش‌بینی من این است که اعضای فراکسیون به 100 تا 150 نفر برسد. ‌

یادآور می‌شود فراکسیون حج و زیارت برای اولین بار سال 1393 و در مجلس نهم به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک با هدف ارتقای فریضه الهی حج به نحو مطلوب و انجام این فریضه به طور مناسب و در یک فضای معنوی، حفظ کرامت و عزت زائران این سفر معنوی، تسهیل خدمت‌رسانی به زائران در جریان این سفر و توجه به این امور در سفر به عتبات عالیات و دیگر اماکن زیارتی تشکیل شد.

انتهای پیام
captcha