سبک زندگی اسلامی خنثی کننده توطئه‌ دشمنان است
کد خبر: 3908838
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰

سبک زندگی اسلامی خنثی کننده توطئه‌ دشمنان است

کارشناس امور تهذیبی حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه پایبندی به سبک زندگی اسلامی خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است، گفت: دشمنان با انجام تبلیغات متنوع و گسترش فرهنگ غرب در بین جوانان باعث انحراف آن‌ها می‌شوند، لذا باید جوانان را با حقایق اسلامی آشنا کرد تا بتوانند با شناخت حقیقت‌ها از گرایش به فرهنگ منحرف غرب خودداری کنند.

سبک زندگی اسلامی خنثی کننده توطئه‌ دشمنان استبه گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی ملکی، کارشناس امور تهذیبی حوزه علمیه قزوین، در کارگاه آموزش خانواده و سبک زندگی که در سالن اجتماعات مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی حوزه علمیه قزوین برگزار شد، گفت: حجاب و عفاف و ترویج آن در جامعه مایه آرامش خانواده و مصونیت بانوان در جامعه است و بی‌حجابی در جامعه اسلامی زیبنده نیست.

وی افزود: سبک زندگی هر فرد محصول باورها و ارزش‌های موجود در ذهنش است، که در جامعه اسلامی این باورها برگرفته از کتاب قرآن است.

کارشناس امور تهذیبی حوزه علمیه قزوین بیان کرد: باید خانواده‌ها را با سبک زندگی اسلامی همچنین تربیت فرزندان به نحو صحیح آشنا کرد.

حجت‌الاسلام ملکی با بیان اینکه پایبندی به سبک زندگی اسلامی خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است، اظهار کرد: دشمنان با انجام تبلیغات متنوع و گسترش فرهنگ غرب در بین جوانان باعث انحراف آن‌ها می‌شوند، لذا باید جوانان را با حقایق اسلامی آشنا کرد تا بتوانند با شناخت حقیقت‌ها از گرایش به فرهنگ منحرف غرب خودداری کنند.

کارشناس امور تهذیبی حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: هر مؤمنی باید سنت و سیره زندگی پیامبر اکرم (ص) را که در واقع همان سبک زندگی ایشان است بشناسد و این سبک زندگی را می‌توان از راه‌های گوناگون به دست آورد که از جمله آن یادگیری آموزه‌های قرآن است.

وی ادامه داد: عدالت، آزادگی، جوانمردی، گذشت، فداکاری و خدادوستی از ویژگی‌های بارزی است که حضرت علی (ع) با سیره و سبک زندگی خود آن‌ها را به تمام انسان‌های آزاده تاریخ آموخت.

انتهای پیام
captcha