درگذشت مدافع محیط زیست بر اثر سوختگی شدید در ارتفاعات ممسنی
کد خبر: 3908825
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶

درگذشت مدافع محیط زیست بر اثر سوختگی شدید در ارتفاعات ممسنی

محمدجواد مختاری، یكی از مدافعان طبیعت که برای فرونشاندن آتش‌سوزی به ارتفاعات منطقه فهلیان (منطقه آزاد) شهرستان ممسنی رفته بود دچار سوختگی شدید شد و به رحمت ایزدی پیوست.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدجواد مختاری، جوان ۳۱ ساله داوطلب مدافع طبیعت که برای فرونشاندن آتش‌سوزی به ارتفاعات منطقه فهلیان (منطقه آزاد) شهرستان ممسنی رفته بود دچار سوختگی شدید از نوع درجه ۲ حدود ۸۵ درصد شد و شب گذشته، 14 تیرماه در یکی از بیمارستان‌های شیراز جان سپرد.

در این راستا حمید ظهرابی، مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس پیام تسلیتی به شرح زیر صادر كرد:

«خبر جان‌باختن محمدجواد مختاری هم‌استانی عزیز در اطفاء حریق مناطق آزاد شهرستان ممسنی، جوان داوطلب مدافع طبیعت که برای فرو نشاندن آتش به ارتفاعات منطقه فهلیان رفته بود، موجب اندوه برای اینجانب و همکارانم در محیط زیست شد.

از خودگذشتگی، ایثار و فداکاری این جوان غیور و شجاع تا ابد در قلب و جان مردم این دیار باقی خواهد ماند و از تلاش بی ریا و خالصانه این عزیزان به نیکی یاد خواهد شد.

بدین‌وسیله ضمن ابراز همدردی این فقدان غم‌انگیز را تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز دلاور طلب مغفرت و رحمت الهی و برای بازماندگان و خانواده داغ دیده صبر و شکیبایی مسئلت دارم».

انتهای پیام
captcha