درخشش دانشجویان فارس در بخش معارفی جشنواره دانشگاه فنی و حرفه‌ای
کد خبر: 3908531
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱

درخشش دانشجویان فارس در بخش معارفی جشنواره دانشگاه فنی و حرفه‌ای

دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس در بخش معارفی بیست و هشتمین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور شامل رشته‌های مختلف علوم قرآنی و احادیث، حائز 41 مقام برتر شدند.

نادر امیدوار، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری این دانشگاه در سطح كشور گفت: دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس در بخش معارفی بیست و هشتمین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور خوش درخشیدند.

وی افزود: در این جشنواره دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس موفق به کسب 41 مقام برتر معادل یک چهارم برگزیدگان کشوری شدند که این جای بسی افتخار دارد که قدردان حمایت‌های رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و سایر رؤسای دانشکده‌ها هستیم.

امیدوار بیان کرد: از تعداد یک هزار و 120 دانشجوی شرکت‌کننده از دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای استان فارس در بخش‌های مختلف جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور 586 نفر در بخش معارفی شرکت کردند که این دانشجویان در بین شرکت‌کنندگان مرحله دانشگاهی در 9 رشته بخش معارفی مقام کسب کرده و به مرحله کشوری راه یافتند. 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس ادامه داد: بخش معارفی در رشته‌های مفاهیم نهج‌البلاغه، مفاهیم صحیفه سجادیه، حفظ موضوعی قرآن کریم، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با احادیث اهل بیت(ع)، آشنایی با سیره معصومین، احکام، پرسمان قرآنی و سبک زندگی اسلامی ایرانی برگزار شد.

وی یادآور شد: دستیابی دانشجویان این دانشگاه به 41 مقام برتر جشنواره، نتیجه داشتن هدف، ایجاد انگیزه، تلاش مستمر و پیگیری و برنامه‌ریزی بلند مدت در زمینه فرهنگی است.

امیدوار در پایان گفت: مرحله نهایی و ملی بیست و هشتمین جشنواره فرهنگی و دانشجویی کشور در ماه‌های آینده به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha