مهلت شركت در مسابقه ملی «همسایگان آفتاب» شاهچراغ(ع) تمدید شد
کد خبر: 3908487
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

مهلت شركت در مسابقه ملی «همسایگان آفتاب» شاهچراغ(ع) تمدید شد

مهلت شركت در مسابقه ملی عكس «همسایگان آفتاب» كه از سوی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود، تمدید شد.

به گزارش ایكنا از فارس، در ایام دهه كرامت، حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به‌عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی اقدام به برگزاری برنامه‌های متعددی كرد كه یكی از این‌ها مسابقه ملی عكس «همسایگان آفتاب» است.

پیش از این مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا 14 تیرماه اعلام شده بود كه به دلیل استقبال گسترده از این جشنواره، این مهلت تا 18 تیرماه جاری تمدید شده است.

این مسابقه در دو بخش ویژه (حرفه‌ای) و جنبی برگزار می‌شود كه بخش ویژه شامل شادی در بقاع متبركه استان فارس و كرونا (حرم، خادمان و زائران در ایام كرونا) برگزار خواهد شد.

بخش جنبی این مسابقه با محوریت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و بقاع متبركه سطح شهر شیراز انتخاب شده است كه شامل آذین‌بندی منازل، هیئات و محلات در دهه كرامت، آذین‌بندی مساجد و حسینیه‌ها، آیین برگزاری جشن‌های دهه كرامت، برگزاری جشن‌های خانگی و مجازی در دهه كرامت و پخت و تزیین نذورات به نام حضرت شاهچراغ(ع) است.

اگرچه محوریت این مسابقه با بقاع متبركه سطح استان فارس است اما عكاسان سراسر كشور چنانچه اثری در محورهای مذكور داشته باشند می‌توانند در این مسابقه شركت كنند.

علاقه‌مندان می‌توانند به آثار خود را به آدرس الكترونیكی Photo@shahecheragh.ir ارسال كنند. همچنین شماره تماس ۰۷۱۳۲۱۳۱۲۹۸ آماده پاسخ‌گویی به سئوالات علاقه‌مندان است. ضمن اینكه فراخوان و آیین‌نامه كامل این مسابقه نیز در سایت اینترنتی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به آدرس shahecheragh.ir بارگذاری شده است.

دبیری این جشنواره به عهده امین فایضی، عكاس حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و خبرگزاری ایكنا شعبه فارس بوده و محمد مهدی فرخی، محمد هادی حدادی‌نژاد، سعید احمدی‌پناه، محمد مهدی شكوهی و میلاد پناهی نیز داوران این جشنواره هستند.

یادآور می‌شود، این جشنواره به‌همت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و با همكاری اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس و نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha