آموزش پاسخ‌گویی به شبهات جوانان ویژه طلاب فارس
کد خبر: 3908139
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
با مشاركت حرم شاهچراغ(ع) انجام می‌شود؛

آموزش پاسخ‌گویی به شبهات جوانان ویژه طلاب فارس

دوره تربیت مربی عقاید اسلامی با عنوان «برهان» ویژه پاسخ‌گویی به شبهات جوانان برای طلاب حوزه‌های علمیه استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، با توجه به تأكیدات و سفارشات مقام معظم رهبری در خصوص رسیدگی به عقاید اسلامی و اهمیت رفع شبهات جوانان، دوره تربیت مربی عقاید اسلامی با عنوان «برهان» ویژه پاسخ‌گویی به شبهات جوانان برای طلاب حوزه‌های علمیه استان فارس برگزار می‌شود.

این دوره به دلیل شیوع كرونا و به‌منظور حفظ سلامت طلاب حوزه‌های علمیه در بستر فضای مجازی اجرا خواهد شد كه علاقه‌مندان تا 20 تیرماه مهلت ثبت‌نام در این دوره را دارند.

دوره آموزشی مذكور ویژه طلاب بانو و آقا حوزه‌های علمیه فارس و به‌همت مدیریت حوزه‌های علمیه استان، حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به آدرس shahecheragh.ir/borhan مراجعه كرده و یا جهت كسب اطلاعات بیشتر به شماره 32131320 و 32131294 تماس حاصل كنند.

همچنین علاقه‌مندان جهت كسب اطلاعات بیشتر پیرامون این دوره مجازی می‌توانند به آدرس كانال این دوره در نرم‌افزار ایتا به آدرس https://eitaa.com/joinchat/2455371831Ce872711a7e مراجعه كنند.

انتهای پیام
captcha