توانمندسازی نیازمندان در دو بعد مادی و فرهنگی دنبال می‌شود
کد خبر: 3908117
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸

توانمندسازی نیازمندان در دو بعد مادی و فرهنگی دنبال می‌شود

استاندار فارس با بیان اینكه افراد زیادی ازخدمات كمیته امداد بهره‌مند می‌شوند، گفت: توانمندسازی نیازمندان هم از لحاظ مادی و هم از نظر فرهنگی در جریان است.

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، ۱۱ تیر در آیین اهدای ۱۰۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان که با حضور رئیس کمیته امداد برگزار شد، گفت: یکی از آرمان‌های امام این بود که مردم ولی نعمت ما هستند و کمیته امداد به این ولی نعمتان خدمت‌رسانی می‌کند.

وی افزود: خوشبختانه افراد زیادی از خدمات کمیته امداد بهره می‌برند و توانمندسازی نیازمندان هم از لحاظ مادی و هم از نظر فرهنگی در جریان است.

استاندار فارس ادامه داد: کمیته امداد فارس ۲۴ هزار دانش‌آموز، ۴ هزار دانشجو و ۲۰۰ هزار خانواده را با ۸۰ هزار حامی تحت پوشش دارد؛ البته کمیته امداد مرتباً هم افرادی را پس از توانمندسازی از قطار کمیته امداد پیاده می‌کند.

رحیمی با قدردانی از عملکرد بانک‌های استان، اعلام کرد که کمیته امداد فارس رتبه اول دریافت تسهیلات از بانک‌ها را کشور به خود اختصاص داده است.

محمد بذرافشان، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس نیز در ادامه این جلسه گفت: خیرین پشتوانه محکمی برای کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس هستند.

وی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه کمیته امداد اعتماد مردم است، افزود: افتخار می‌کنیم کمیته امداد امام در استان فارس توانسته با ایجاد یک فضای همدلی، در جهت خدمت رسانی و تحقق گفتمان امام راحل تلاش کند.

بذرافشان بیان كرد: امروز شاهد آن هستیم که برخی از مدیران ارشد کشور و نمایندگان مجلس از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) برآمده‌اند.

یادآور می‌شود، در سفر دو روزه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به شیراز، هزار واحد مسکونی به مددجویان و ۱۵۰۰ جهیزیه نیز به نوعروسان تحت پوشش این کمیته تحویل داده می‌شود. همچنین مرکز نیکوکاری شاهچراغ(ع) در آستان مقدس احمدی و پروژه مسکونی مددجویی کوثر در شریف آباد شیراز نیز افتتاح می‌شود.

انتهای پیام
captcha