شنیده‌هایی درباره استعفای آیت‌الله دستغیب از تولیت حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 3907068
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰

شنیده‌هایی درباره استعفای آیت‌الله دستغیب از تولیت حرم شاهچراغ(ع)

طبق اخباری كه در فضای مجازی منتشر شده است، آیت‌الله سیدعلی‌اصغر دستغیب در جلسه اخیر جامعه روحانیت شیراز اعلام كرده است كه به دلیل مشكلات قلبی استعفا داده است.

به گزارش ايكنا از فارس، همزمان با دهه كرامت و در آستانه فرا رسیدن سالروز حضرت شاهچراغ(ع)، خبری شب گذشته، 6 تیرماه در فضای مجازی و برخی رسانه‌های استان فارس مبنی بر استعفای آیت‌الله سیدعلی‌اصغر دستغیب از تولیت حرم شاهچراغ(ع) منتشر شد.

در این خبر آمده است كه آیت‌الله دستغیب در جلسه اخیر جامعه روحانیت شیراز كه پنج‌شنبه، 5 تیرماه بدون حضور خبرنگاران برگزار شده است، استعفای خود را اعلام كرده است.

طبق این اخبار آیت‌الله دستغیب دلیل استعفای خود را مشكلات جسمی و همچنین عارضه قلبی اعلام كرده و گفته است كه به همین دلیل نامه‌ای نیز به رهبر معظم انقلاب ارسال كرده تا جایگزینی برای وی انتخاب شود.

هنوز منبع رسمی این خبر را تأیید یا تكذیب نكرده است، اما شنیده‌ها حاكی از جایگزینی یكی از علما و خطبای برجسته استان فارس برای تولیت حرم شاهچراغ(ع) به گوش می‌رسد.

یادآور می‌شود، در تقویم رسمی كشور در دهه كرامت روز 6 ذی‌القعده به عنوان روز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام
captcha