مسابقه طراحی مد و لباس رمضان برگزیدگانش را شناخت
کد خبر: 3906792
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴

مسابقه طراحی مد و لباس رمضان برگزیدگانش را شناخت

طی مراسمی سه نفر از برگزیدگان مسابقه طراحی مد و لباس رمضان كه با محوریت مد و لباس بانوی ایرانی در ماه مبارک رمضان به‌صورت مجازی برگزار شده بود، معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، آیین تقدیر از برگزیدگان مسابقه طراحی مد و لباس رمضان امروز، 4 تیرماه با حضور هادی ورشویی، مدیر گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و پرویز احمدپور، مدیرعامل سازمان مدیرت صنعتی نمایندگی فارس در شیراز برگزار شد.

هادی ورشویی در این آیین گفت: هرچند مد و لباس، پیشینه بسیاری کهنی در اندازه تاریخ انسان دارد، اما تا چند دهه پیش، به‌عنوان یک رشته هنری که تأثیرگزاری بسیاری در فرهنگ به ویژه فرهنگ عامه دارد، در جهان ناشناخته بود.

وی ادامه داد: مد و لباس از یک دهه پیش در کشور ما جایگاه هنری و فرهنگی ویژه خود را در بین مردم و مسئولان پیدا کرده است، از این‌رو بر همه دستگاه‌های دولتی و خصوصی است تا برای جهش و رونق این صنعت هنری و فرهنگی که بیشترین تأثیرگزاری فرهنگی را در جامعه دارد، با دیده فرهنگی نگریسته و بیش از پیش فعالان مد و لباس ایرانی اسلامی را مورد حمایت و پشتیبانی خود قرار دهند.

مسابقه طراحی مد و لباس رمضان را سازمان مدیرت صنعتی نمایندگی فارس با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، در ماه رمضان با محوریت مد و لباس بانوی ایرانی در ماه مبارک رمضان به‌صورت مجازی برگزار كرده بود که شاخص‌هایی همچون خلاقیت در پوشش اسلامی مورد توجه قرار گرفت.

این آیین به‌صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مؤسسه غیرانتفاعی مدیریت صنعتی فارس برگزار شد كه در آن الهی دهی به‌عنوان نفر اول، زهرا و زهره توكلی به‌صورت دوم مقام دوم و سیما نیكزاد به‌عنوان نفر سوم تجلیل شدند.

انتهای پیام
captcha