فعالیت 86 تشكل قرآنی دارای مجوز از ارشاد در فارس
کد خبر: 3904778
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱

فعالیت 86 تشكل قرآنی دارای مجوز از ارشاد در فارس

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از فعالیت 86 تشكل قرآنی در این استان كه دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس شب گذشته، 24 خردادماه در دیدار با امام جمعه شیراز گفت: در همه مسائل و رخدادها، پای فرهنگ و هنر در میان است اما در زمان تخصیص بودجه، آخرین مسئله‌ای که مورد بحث قرار می‌گیرد و کمترین میزان بودجه، متعلق به فرهنگ و هنر است و این امر بیانگر این است که همگان به اهمیت فرهنگ و هنر واقف هستند اما به آن بها نمی‌دهند.

وی با اشاره به اینکه بار تمام برنامه‌های این اداره کل بردوش انجمن‌های فرهنگی و هنری است، ادامه داد: 86 تشکل قرآنی این استان از فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

سهرابی همچنین شاخص‌های توسعه فرهنگی هنری فارس را مورد توجه قرار داد و گفت: استان فارس دارای حدود ۳۷ شهرستان است، اما ۳۰ اداره رسمی فرهنگ و ارشاد در سطح به فعالیت مشغول هستند.

وی با اشاره به اینکه ۳۶ مجتمع در سطح استان وجود دارد که در حوزه‌های متفاوت هنری فعالیت دارند، اضافه کرد: اداره فرهنگ و ارشادی در سطح استان وجود دارد که یک نفر هم رئیس، هم راننده و هم کارهای خدماتی را انجام می دهد، در واقع فقط یک نفر در اداره مشغول است.

انتهای پیام
captcha