آمار مبتلایان به کرونا در سمنان نگران‌کننده نیست
کد خبر: 3904695
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶

آمار مبتلایان به کرونا در سمنان نگران‌کننده نیست

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه آمار مبتلایان به کرونا در موج اخیر در استان نگران‌کننده نیست، گفت: شهرستان‌های شاهرود و میامی همچنان در وضعیت سفید قرار دارند و مابقی شهرهای استان زرد هستند.

آمار مبتلایان در موج اخیر در سمنان نگران‌کننده نیست

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری، علیرضا آشناگر، استاندار عصر روز گذشته، 24 خردادماه با اشاره به اینکه بعضی از استان‌ها که پیک اول شیوع کرونا را تجربه کردند اکنون وضعیت باثبات‌تری دارند، گفت: استان‌هایی که موج جدید را تجربه می‌کنند از استان‌هایی هستند که پیک قبلی را تجربه نکردند.

وی ادامه داد: موضوع شروع پیک دوم در کشور بر همین اساس منتفی است و در این راستا در واقع این موج افزایشی مبتلایان کرونا در ادامه پیک اول است.

آشناگر با اشاره به اینکه سمنان از وضعیت باثباتی نسبت به سایر استان‌های کشور برخوردار است، متذکر شد: سمنان در موج اخیر کمترین آسیب را نسبت به سایر استان‌ها دیده است.

به گفته وی، فعالیت تالارهای پذیرایی در شهرهای سفید از سر گرفته می‌شود و در این راستا تالارهای پذیرایی در شهرهای زرد می‌توانند با ۵۰ درصد ظرفیت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند، یادآور شد: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی با حضور مخاطبان خاص خود انجام خواهد شد و این در حالی است که نمایشگاه‌های عمومی همچنان مجوز برگزاری ندارند.

این مقام عالی استان با بیان اینکه آمار مبتلایان در موج اخیر در استان نگران‌کننده نیست، متذکر شد: شهرستان‌های شاهرود و میامی همچنان در وضعیت سفید قرار دارند و مابقی شهرهای استان زرد است و ستاد مقابله با کرونا همواره در تلاش برای بهبودی این وضعیت است.

انتهای پیام
captcha