اجرای برنامه دهه کرامت در بقاع متبرکه منوط به ابلاغ ستاد ملی کروناست
کد خبر: 3904597
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

اجرای برنامه دهه کرامت در بقاع متبرکه منوط به ابلاغ ستاد ملی کروناست

معاون فرهنگی اوقاف کرمانشاه گفت: برای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در امامزادگان منتظر ابلاغیه ستاد کرونا هستیم.

حجت‌الاسلام مهدی توسلی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی پس از عید فطر صحن بقاع متبرکه به روی مردم گشوده شد.

وی افزود: سخنرانی در بقاع متبرکه همچنان با حضور مردم برگزار نمی‌شود و زائران برنامه‌های سخنرانی و برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه را از طریق فضای مجازی و یا بلندگوهای بقاع می‌شنوند.

معاون اوقاف کرمانشاه تصریح کرد: شیوه برگزاری برنامه‌های بقاع متبرکه برای مردم تا زمانی که ستاد مقابله با کرونا به ما امکان تجمع ندهد به این ترتیب خواهد بود.

حجت‌الاسلام توسلی درخصوص برگزاری ویژه‌برنامه سالروز شهادت امام صادق(ع) نیز، گفت: سخنرانی، مرثیه‌خوانی و برگزاری مسابقات پیامکی به مناسبت این روز برگزار خواهد شد. برگزاری سخنرانی بدون حضور جمعیت انجام می‌شود.

وی در خصوص برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در این استان، افزود: در این خصوص منتظر ابلاغ ستاد مبارزه با کرونا هستیم؛ چرا که هنوز به ما در خصوص عادی شدن برنامه‌های بقاع متبرکه دستورالعملی ابلاغ نشده و تا زمانی که اجازه داده نشود برنامه‌ها به شیوه مجازی اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha