خرم‌آباد همچنان در وضعیت هشدار است / روند صعودی آمار مبتلایان به کرونا
کد خبر: 3903803
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴

خرم‌آباد همچنان در وضعیت هشدار است / روند صعودی آمار مبتلایان به کرونا

فرماندار خرم‎آباد با بیان این‌که وضعیت خرم‌آباد از نظر کرونا همچنان هشداری و آمار مبتلایان در روزهای گذشته روند صعودی داشته است، گفت: چهار مرکز بیماریابی کرونا در خرم‎آباد فعالیت دارند و این مراکز روزانه تا ساعت ۲۲ به فعالیت می‌پردازند و آمار مراجعه بالایی دارند.

وضعیت خرم‌آباد از نظر کرونا همچنان در هشداری است / روند صعودی آمار مبتلایانبه گزارش ایکنا از لرستان، جعفر طولابی، فرماندار خرم‎آباد امروز سه‌شنبه، 20 خردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به روند صعودی آمار مبتلایان به کرونا در خرم‎آباد، گفت: وضعیت خرم‌آباد همچنان هشداری و آمار مبتلایان در روزهای گذشته روند صعودی داشته است.

وی با بیان این‌که به تناسب تعداد بیماریابی، آمار تست‌ها هم بالا بوده و موارد مثبت نیز بیشتر شده است، از فعالیت چهار مرکز بیماریابی در شهرستان خرم‎آباد خبر داد و اضافه کرد: این مراکز روزانه تا ساعت ۲۲ به فعالیت می‌پردازند و آمار مراجعه بالایی دارند.

فرماندار خرم‌آباد با بیان این‌که درصد مرگ و میر بر اثر کرونا پایین آمده است، تصریح کرد: به نسبت مبتلایان و در مقایسه تعداد فوتی با گذشته، هم‌اکنون آمار کمتر شده است.

وی با اشاره به این‌که خرم‌آباد چون مرکز استان است از سایر شهرستان‌ها برای انجام امور اداری مراجعه می‌کنند، افزود: تردد روزانه از مابقی شهرستان‌ها به خرم‌آباد نیز بی‌تأثیر نیست.

طولابی با بیان این‌که مهم‌ترین عامل افزایش مبتلایان این است که مردم مثل سابق دیگر موارد بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند، گفت: همچنان نظارت‌ها بر بازار را ادامه می‌دهیم و با افرادی‌ که موارد مطرح‌ شده را رعایت نکنند، برخورد می‌شود.

انتهای پیام
captcha