حمله تروریستی به مجلس نشانه خواب‌‌های شوم دشمن برای ملت ایران بود
کد خبر: 3903331
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
قالیباف در نطق پیش از دستور:

حمله تروریستی به مجلس نشانه خواب‌‌های شوم دشمن برای ملت ایران بود

رئیس مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی داعش به مجلس گفت: آن حادثه نمادی بود از اینکه دشمن چه خواب‌های شومی برای ملت ایران دیده است.

محمدباقر قالیباف

به گزارش ایکنا، به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف در ابتدای نشست علنی امروز، یکشنبه 18 خرداد، در نطق پیش از دستور، اظهار کرد: امروز یادآور حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی است؛ اجازه می‌خواهم در ابتدای جلسه از شهدای حمله تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی یادی کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آن حادثه نمادی بود از اینکه دشمن چه خواب‌های شومی برای ملت ایران دیده است و اگر مجاهدت سربازان و نگهبانان وطن، به ویژه مجاهدان فرامرزی انقلاب اسلامی نباشد، دشمن از ارتکاب هیچ جنایتی در حق مردم ایران مضایقه نمی‌کند.

قالیباف ادامه داد: اگرچه ظاهرا یک حمله تروریستی عامل آن واقعه بود، اما اکنون این موضوع اثبات شده که سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای منطقه پشت آن حادثه بودند و اگر دستشان می‌رسید برای کشتار دسته‌جمعی در خیابان‌های تهران هم برنامه داشتند.

وی افزود: شهدای آن حادثه هم قهرمانان ملی هستند که خون پاک آنها ارزش جهاد در مقابل تروریسم سیاه وهابی صهیونیستی را به همه ما یادآوری می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به همه آن شهدا و شهدای مدافع حرم درود می‌فرستیم و امیدواریم در این مکان که خون‌های پاک آن شهیدان ریخته شده همه ما توفیق خدمت به اسلام، ملت ایران و انقلاب اسلامی را پیدا کنیم.

انتهای پیام
captcha