نیاز به جایگاه قانونی در نشر ارزش‌های دفاع مقدس / فرهنگ ایثار احیا شود
کد خبر: 3903308
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۷

نیاز به جایگاه قانونی در نشر ارزش‌های دفاع مقدس / فرهنگ ایثار احیا شود

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلاتی که در بحث نشر ارزش‌های دفاع مقدس وجود دارد، گفت: برخی از مشکلات و موانع شاید نیاز به منابع مالی نداشته باشد بلکه نیاز به جایگاه قانونی دارد؛ لذا این آمادگی داریم تا این مشکلات را در مقاطعی که امکان قانون‌گذاری دارد، برطرف کنیم.

به گزارش ایکنا از فارس، جعفر قادری، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، عصر روز گذشته، 17 خردادماه در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس که با موضوع چهل سالگی دفاع مقدس برگزار شد، به مشکلات و موارد مطرح شده در این جلسه اشاره کرد و گفت: مواردی که نیاز به منابع مالی دارد، باید با حمایت و همراهی دستگاه‌ها و اعتباراتی که در بودجه یا کمک‌هایی که از محل سفرهای مسئولانی نظیر ریاست جمهوری به استان انجام می‌شود را تأمین کرد. البته برخی از مشکلات شاید نیاز به منابع مالی نداشته باشد بلکه نیاز به جایگاه قانونی دارد؛ لذا این آمادگی داریم اگر مواردی به ذهن می‌رسد به ما اعلام شود تا در مقاطعی که امکان قانون‌گذاری است آن را برطرف کنیم.

قادری همچنین بر اهمیت استفاده از ظرفیت‌های مردمی در این راستا نیز تأکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس بار مالی تحمیل نمی‌کند و از سوی دیگر هم فرهنگ شهید و شهادت را میان لایه‌های مختلف مردم منتقل می‌کند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: قبل از آغاز به کار مجلس یازدهم دیداری با مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با حضور نمایندگان استان داشتیم که در این جلسه هم همگی اعلام آمادگی برای انجام هرگونه کمکی کردیم.

انتهای پیام
captcha