بهره‌مندی از امکانات ارتش برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس
کد خبر: 3903306
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۱

بهره‌مندی از امکانات ارتش برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس تأکید کرد: تمام امکانات ارتش را برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه به کار می‌گیریم.

به گزارش ایکنا از فارس، امیرابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، عصر روز گذشته، 17 خردادماه در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس که با موضوع چهل سالگی دفاع مقدس برگزار شده بود، گفت: امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس است و باید برای تحقق خواسته مقام معظم رهبری در جهت حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اهتمام ورزیم.

وی افزود: اگر جو حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را در جامعه به وجود آوریم، از بروز بسیاری از مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری می‌کند. طبق آیات قرآن شهدا زنده و نظاره‌گر اعمال ما هستند و اگر شهدا را رفیق خود بدانیم، مطمئناً می‌توانیم موفق باشیم.

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: شهدای بسیار بزرگواری داریم که گمنام هستند مانند شهید انشایی از گردان 194 بود که در پست دیده‌بانی نقش بسیار مهمی را در آن زمان ایفا کرد؛ لذا اگر بتوانیم چنین شهدایی را به نسل جدید معرفی کنیم، الگوسازی بسیار خوبی برای آینده آنان انجام داده‌ایم.

وی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی در کنار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سایر فرماندهان نیروهای مسلح با اتحاد و همدلی صد درصد، در برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همکاری می‌کند و تمام امکانات خود را در این راستا به کار خواهیم گرفت.

رضایی با بیان اینکه برنامه‌های ارتش در این راستا از سوم خردادماه شروع شده است، گفت: 37 برنامه شاخص و محوری را برای چهلمین سالگرد دفاع مقدس در ارتش برنامه‌ریزی کرده‌ایم که اجرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha