فعالیت ۶۰ مسجد بین‌راهی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فارس
کد خبر: 3903171
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

فعالیت ۶۰ مسجد بین‌راهی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فارس

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس از فعالیت ۶۰ مسجد بین‌راهی در راه‌های مواصلاتی این استان خبر داد و گفت: با توجه به شیوع کرونا، تمام پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن رعایت می‌شود.

حجت‌الاسلام علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از فعالیت 60 مسجد بین‌راهی در راه‌های مواصلاتی این استان خبر داد و گفت: همزمان با بازگشایی مساجد در سطح استان فارس، مساجد بین‌راهی نیز بازگشایی شده‌اند.

وی با تأكید بر اینكه در ایام شیوع كرونا، تمام پروتكل‌های بهداشتی در این اماكن رعایت می‌شود، افزود: طبق دستور وزارت بهداشت، مُهرهای سنگی جایگزین مهرهای قبلی در مساجد و نمازخانه‌های بین راهی شده‌اند.

سقاچی در خصوص ساعات كار فعالیت مساجد بین‌راهی نیز گفت: مساجد بین راهی از نیم ساعت قبل از اذان صبح تا هنگام طلوع آفتاب باز هستند و بعد از آن نیز از نیم ساعت به اذان ظهر تا ساعت 23 باز هستند.

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس با تأكید بر اینكه مساجد و نمازخانه‌های بین‌راهی مرتباً ضدعفونی می‌شوند و هیچ مشكلی در این زمینه وجود ندارد، گفت: تمام امكانات لازم را در این اماكن در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

انتهای پیام
captcha