اضافه شدن ۱۰۳ مورد ابتلای جدید به کرونا در لرستان
کد خبر: 3903162
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

اضافه شدن ۱۰۳ مورد ابتلای جدید به کرونا در لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از اضافه شدن ۱۰۳ مورد جدید ابتلا به کرونا به آمار مبتلایان به این بیماری در استان خبر داد.

اضافه شدن ۱۰۳ مورد ابتلای جدید به کرونا در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضا نیکبخت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان امروز شنبه، 17 خردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به روند افزایشی کرونا در استان، گفت: از ۳۹۱ نمونه ارسالی در طی بیست و چهار ساعت گذشته به آزمایشگاه‌های مرجع استان ۱۰۳ نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در لرستان اضافه شد.

وی با بیان این‌که طی ۲۴ ساعت گذشته در لرستان یک نفر فوتی به‌علت کووید ۱۹ به مجموع جان‌باختگان استان اضافه شده و در حال حاضر ۱۶۶ نفر از هم‌استانی‌ها به‌علت کووید ۱۹ جان باخته‌اند، افزود: تاکنون ۲۸۳۴۰ نمونه‌ از بیماران مشکوک به کووید ۱۹ در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که تعداد ۲۵۵۱۸ نمونه پاسخ داده شده که از این تعداد ۴۸۶۸ مورد مثبت و تعداد ۲۰۶۵۰ نمونه منفی اعلام شده است.

نیکبخت با بیان این‌که ۲۷ نفر مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند، تصریح کرد: از ابتدا تاکنون ۴۶۷۵ نفر که در لرستان مبتلا به کووید ۱۹ بوده‌اند پس ‌‎از درمان به بهبودی کامل دست یافته‌اند.

انتهای پیام
captcha