۳۰ خرداد؛ دومین آزمون مسابقات کتابخوانی «هشت بهشت»
کد خبر: 3903157
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

۳۰ خرداد؛ دومین آزمون مسابقات کتابخوانی «هشت بهشت»

معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران ۳۰ خرداد را به عنوان زمان برگزاری دومین آزمون از مجموعه مسابقات کتابخوانی هشت بهشت ویژه دانشجویان دانشگاه‌های تهران و البرز اعلام کرد.

۳۰ خرداد؛ دومین آزمون مسابقات کتابخوانی «هشت بهشت»به گزارش ایکنا به نقل از معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، در دومین دوره مسابقه کتابخوانی «هشت بهشت» ویژه خردادماه کتاب «جوان و انتخاب بزرگ» برای مطالعه دانشجویان انتخاب و معرفی شده است.

دانشجویان همه رشته‌های دانشگاه‌های تهران و البرز می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در آزمون آنلاین به سایت bookrc.ir مراجعه کنند.

در قالب این طرح هر ماه یک کتاب و یک مسابقه برگزار و هر مسابقه ۲۴ برگزیده دارد. پس از برگزاری ۸ دوره از این مسابقه طی یکسال جایزه ویژه ۸ بهشت به ۸ برگزیده‌ای تعلق می‌گیرد که طی این مدت (۸ دوره مسابقه) بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند.

مجموعه مسابقات کتابخوانی دانشجویان در قالب طرح «۸ بهشت» با هدف ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی در نخستین سال برگزاری برای دانشگاه‌های تهران و البرز و در سال دوم برای دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

این طرح به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha