معرفی 70 مؤسسه قرآنی به منظور بهره‌مند شدن از حمایت معاونت قرآن / عدم مستندسازی فعالیت‌ها در خوزستان
کد خبر: 3903134
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸

معرفی 70 مؤسسه قرآنی به منظور بهره‌مند شدن از حمایت معاونت قرآن / عدم مستندسازی فعالیت‌ها در خوزستان

مسئول کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به تعطیلی اجباری مؤسسات قرآنی استان در روزهای کرونا گفت: به درخواست وزارت ارشاد‏ آماری از مؤسسات قرآنی استان به منظور بهره‌مندی از مبلغ حمایتی و جبران خسارت آنها در اختیار معاونت قرآن قرار گرفت.

معرفی 70 مؤسسه قرآنی به منظور بهره‌مند شدن از حمایت معاونت قرآن

حسین لازم‌سعیدی، مسئول کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با اشاره به تعطیلی اجباری مؤسسات قرآنی استان در روزهای کرونا گفت: به درخواست وزارت ارشاد‏ آماری از مؤسسات قرآنی استان تهیه شد تا به منظور بهره‌مندی از مبلغ حمایتی و جبران خسارت آنها در ایام کرونا در اختیار معاونت قرآن قرار گیرد.

وی اظهار کرد: به این منظور اطلاعات 70 مؤسسه قرآنی جمع‌آوری و مکاتبات مربوطه انجام شده است. قرار بر این بود که هر مؤسسه پنجاه میلیون ریال مبلغ حمایتی دریافت کند.

لازم‌سعیدی افزود: مؤسساتی که در روزهای شیوع کرونا فعالیت‌هایی در فضای مجازی داشتند به صورت جداگانه معرفی شدند. با وجود این، در حال حاضر هیچ کمکی از سوی ارشاد به مؤسسات فرهنگی، هنری و قرآنی صورت نگرفته است.

مسئول کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه مؤسسات در فعالیت‌های قرآنی خود منتظر کمک‌های ارشاد و تبلیغات نبودند، اظهار کرد: یکی از معایب کار در استان ما عدم مستندسازی فعالیت‌ها است، برخی از مؤسسات با وجود آنکه در این روزها فعال بودند هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی نسبت به فعالیت خود نداشتند.

انتهای پیام
captcha