تصویر سردار سلیمانی بر بالون‌های هشدار به اسرائیل + عکس
کد خبر: 3903109
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲

تصویر سردار سلیمانی بر بالون‌های هشدار به اسرائیل + عکس

اعضای جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در فلسطین با ارسال بالون‌هایی به مواضع اسرائیل، که در آن‌ها تصاویری از شهدای مقاومت نقش بسته بود، به هرگونه خطای محاسباتی این رژیم هشدار دادند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مقاومت اسلامی نُجَباء، این جنبش پس از اعلام تصمیم صهیونیست‌ها برای ضمیمه کردن بخش‌های دیگری از خاک فلسطین به سرزمین‌های تحت اشغال، پیام تازه‌ای را برای این رژیم در خاک فلسطین ارسال کرد.

اعضای دفتر نمایندگی این جنبش تصاویر فرماندهان ارشد مقاومت، شهیدان «سپهبد قاسم سلیمانی»، «عماد مغنیه»، «ابومهدی المهندس»، «بهاء ابوالعطاء» و «احمد الجعبری» را با بالون‌های کوچک از مبدأ بافت جنگلی شهر غزه به ‌سوی مواضع اسرائیل فرستادند.

در فیلم منتشرشده از این عملیات روانی، صدای پهپادهایی به گوش می‌رسد که با ارتفاع گرفتن بالون‌ها برای کشف عوامل و شناسایی جسم معلق در هوا به منطقه نزدیک می‌شوند.

بنا به اعلام اداره امور بین‌الملل نجباء این جنبش با ارسال این تصاویر بر ادامه راه شهدای مقاومت تا آزادسازی قدس شریف تأکید کرده و نسبت به هر گونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی هشدار داده و اعلام کرده است که در صورت هر گونه اشتباه اسرائیل، قوایی متشکل از سراسر جبهه مقاومت پیش روی این رژیم صف‌آرایی خواهد کرد.

یادآور می‌شود، پس از استفاده گسترده مجاهدان فلسطینی از بالون‌های کوچک و بزرگ با استفاده‌های نظامی و غیرنظامی علیه منافع اسرائیل، این رژیم در برابر بالون و هر گونه اجسام مشابه آن، حالت پرواز ممنوع اعلام کرده است و در صورت پرواز هر گونه بالون از خاک فلسطین اشغالی، به‌ سرعت تیم‌های پهپادی اسرائیل به منظور کسب اطلاعات و عملیات شناسایی به نقطه مبدأ اعزام می‌شوند.

انتهای پیام
captcha