مسابقات سراسری قرآن اوقاف حضوری برگزار می‌شود
کد خبر: 3903101
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
در فارس؛

مسابقات سراسری قرآن اوقاف حضوری برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری مراحل مختلف چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف به‌صورت حضوری در این استان خبر داد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ كل اوقاف و امور خیریه فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در سال جاری گفت: طبق جدول زمان‌بندی آخرین مهلت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات تا پایان روز 16 خردادماه بود كه این مهلت دیگر تمدید نشد.

وی با بیان اینكه هنوز آمار دقیق ثبت‌نام شدگان در این دوره از مسابقات مشخص نشده است و طبق روزهای آتی اعلام خواهد شد، افزود: برگزاری مراحل مختلف این دوره از مسابقات اعم از منطقه‌ای و استانی طبق جدول زمان‌بندی و به‌صورت حضوری در استان فارس برگزار خواهد شد.

جلالی در عین حال این نكته را یادآور شد كه تمام پروتكل‌های بهداشتی و اصول فاصله‌گذاری اجتماعی در برگزاری مراحل مختلف این مسابقات رعایت خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس بیان كرد: امسال مسابقات مرحله شهرستانی را به‌صورت منطقه‌ای در 6 شهرستان استان فارس برگزار خواهیم كرد كه در خبرهای قبلی شهرستان‌های میزبان را اعلام كرده بودیم.

وی ادامه داد: از آنجا كه تعداد ثبت‌نام كنندگان در این دوره از مسابقات از شهرستان گراش تعداد قابل توجهی بوده است، لذا به احتمال زیاد میزبانی شهرستان‌های جنوبی استان به جای لارستان، شهرستان گراش انتخاب شود.

جلالی اخبار تكمیلی این مسابقات طی روزهای آینده اعلام خواهد شد، گفت:‌ فعلاً طبق جدول زمان‌بندی زمان مرحله منطقه‌ای این مسابقات در استان فارس روزهای ۲۴ خرداد تا ۲۷ تیرماه و بازه زمانی ۱۹ تا ۲۴ مردادماه نیز برای برگزاری مرحله استانی این دوره از مسابقات انتخاب شده است.

انتهای پیام
captcha