اعلام برنامه‌های حرم شاهچراغ(ع) در سالگرد ارتحال معمار انقلاب
کد خبر: 3902717
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳

اعلام برنامه‌های حرم شاهچراغ(ع) در سالگرد ارتحال معمار انقلاب

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) ویژه برنامه‌های سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی در این حرم مطهر را تشریح کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام احمد سلامی، معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، امروز، 13 خردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش‌رو بودن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد به تشریح ویژه‌برنامه‌های این حرمطهر طی ایام مذكور پرداخت.

وی افزود: در این راستا از ساعت ۱۱ صبح چهاشنبه، ۱۴ خردادماه بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به‌صورت زنده از رادیو حرم پخش می‌شود.

سلامی ادامه داد: مسابقه اینترنتی «روح‌الله» با موضوع زندگی‌نامه حضرت امام خمینی(رحمت‌الله علیه) دیگر برنامه تدارک دیده شده در این مناسبت است که علاقه‌مندان جهت شرکت در آزمون آنلاین آن می‌توانند از ۱۴ تا ۱۸ خرداد به  بخش مسابقات پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس به نشانی shahecheragh.ir/mosabeghat مراجعه كنند.

پخش ویژه برنامه سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) از رادیو حرم در صبح و عصر ۱۴ خرداد، دیگر برنام‌ های تدارک دیده شده برای سالروز این رحلت جانگداز است که سلامی به آن‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha