امر به‌ معروف منزلت اجتماعی پیدا کند
کد خبر: 3902683
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

امر به‌ معروف منزلت اجتماعی پیدا کند

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر فارس گفت: چشم‌انداز ستاد امر به ‌معروف و نهی از منكر سیاست‌گذاری در عرصه اجتماعی است که به‌نوعی امر به‌ معروف منزلت اجتماعی پیدا کند.

به گزارش ایكنا از فارس، سلیمان مهدوی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر فارس، امروز، 13 خردادماه در جلسه این ستاد با تأکید بر اینکه امر به ‌معروف و نهی از منکر باید جدی گرفته شود، گفت: باید آموزش امر به ‌معروف و نهی از منكر در خانواده‌ها راه‌اندازی شود.

وی با تصریح اینکه اگر امر به ‌معروف انجام نشود اشرار حاکم خواهند شد، اضافه کرد: احیای امر به معروف کار اصلی است، اکنون در میدان جنگ حضور داریم که باید برای حضور در میدان جنگ رزمنده را آماده کنیم، سیاست ستاد نیز بر همین اساس است.

دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان فارس بیان كرد: چشم‌انداز ستاد امر به ‌معروف و نهی از منكر سیاست‌گذاری در عرصه اجتماعی است که به‌نوعی امر به‌ معروف منزلت اجتماعی پیدا کند.

وی، از راه‌اندازی نرم‌افزار ستاد امر به ‌معروف و نهی از منكر در سطح استان خبر داد و گفت: در این نرم‌افزار دبیران امر به ‌معروف می‌توانند به مرکز استان گزارش دهند.

مهدوی در پایان یادآور شد: امر به ‌معروف و نهی از منکر مردم به دولت و دولت‌ به‌ دولت نخستین برنامه ستاد بوده که در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام
captcha