تولید صادرات‌محور؛ راه اصلی خروج از مشکلات اقتصادی
کد خبر: 3902288
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹

تولید صادرات‌محور؛ راه اصلی خروج از مشکلات اقتصادی

مشاور عالی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه خروج از مشکلات اقتصادی، توجه جدی به تولید صادرات‌محور را می‌طلبد، گفت: جهش تولید در حقیقت عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

تولید صادرات‌محور؛ راه اصلی خروج از مشکلات اقتصادیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سید‌ضیاءالدین شجاعی برهان، مشاور عالی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی روز یک‌شنبه، 11 خردادماه در مراسم معارفه مدیرکل جدید تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه خروج از مشکلات اقتصادی، توجه جدی به تولید صادارت‌محور را می‌طلبد، گفت: جهش تولید در حقیقت عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاضتی نیست بلکه اقتصاد تاب‌آور است و باید بتواند در برابر تکانه‌ها توانایی ایستادگی داشته باشد.

شجاعی برهان عمل به جهش تولید را صرفاً مختص تولیدکنندگان ندانست و گفت: برای عمل به جهش تولید باید مالیات، گمرک، برق، گاز و ... تولیدکننده را همراهی کنند و موانع تولید رفع شده و با تسهیل امور، برای رسیدن به جهش تولید تلاش شود.

در این مراسم از زحمات چندین ساله احد حسینی تقدیر و حسین فتحی به‌عنوان مدیرکل جدید تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی معرفی شد.

انتهای پیام
captcha