برنامه‌ریزی دقیق اقتصادی برای دوران پساكرونا شود
کد خبر: 3902256
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶

برنامه‌ریزی دقیق اقتصادی برای دوران پساكرونا شود

رئیس کمیسیون انرژی، محیط زیست، پتروشیمی و صنایع پالایشی اتاق بازرگانی فارس گفت: باید برای دوران بعد از کرونا و کاهش آسیب‌های ناشی از وجود این بیماری، برنامه‌ریزی دقیق اقتصادی داشته باشیم.

به گزارش ایكنا از فارس، نادر طیبی، رئیس کمیسیون انرژی، محیط زیست، پتروشیمی و صنایع پالایشی اتاق بازرگانی فارس  امروز، 11 خردادماه در این كمیسیون که با حضور اعضای آن با دستور کار تدوین برنامه‌های سال 99 این کمیسیون برگزار شد، گفت: بیماری کرونا از دو جهت سلامت و معیشت بر جوامع مختلف تاثیرگذاشته است که بخش اقتصاد به ویژه کسب و کارهای خرد از مهم‌ترین بخش‌های تأثیرپذیر ناشی از این بیماری است که به واسطه آن افراد و یا واحدهای تولیدی زیادی آسیب دیده‌اند.

وی با تأكید بر اینكه باید برای دوران بعد از کرونا و کاهش آسیب‌های ناشی از وجود این بیماری، برنامه‌ریزی دقیق اقتصادی داشته باشیم، افزود: ما در این کمیسیون باید ضمن بررسی و تحلیل شرایط موجود راهکارهایی برای کاهش آسیب‌های ناشی از بیماری کرونا در خصوص واحدهای صنعتی و تولیدی، کارگران و افراد بیکار شده ارائه دهیم.

طیبی با بیان اینكه زمان مشخصی برای از بین رفتن بیماری کووید 19 مشخص نیست، گفت: امور جاری به ویژه مباحث اقتصادی باید با در نظر گرفتن شرایط حساس در هر بخش انجام شود چراکه نمی‌توان کسب و کارها تعطیل شود.

وی اضافه کرد: التهاب‌های به وجود آمده از شیوع بیماری کرونا در جهان آسیب جدی به حوزه انرژی وارد کرده و نکته حائز اهمیت این است که باید برای آینده فعالیت در حوزه انرژی رویکردهای جدید را در نظر گرفت.

انتهای پیام
captcha